2777
2789
عنوان

تعیین جنسیت

| مشاهده متن کامل بحث + 198 بازدید | 18 پست
ببین شاید خدا صلاح بدونه بچه سوم و پسر بده از کجا میدونی چون دوتا دختر داده یعنی صلاح نداشتید ؟ ادم ...

خیلیا بودن تو این سایت خوندم رفتن ای وی اف اما نشد میترسم. هزینه زیاده و مشکل اینجاست شوهرم میگ فقط مرد نیست زن هم توی تعیین جنسیت دخیله  اما من میگم فقط خدا اصلا  انگیزه برای دکتر رفتن ندارم از خودم برم میاد حس میکنم دارم ناشکری میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلیا بودن تو این سایت خوندم رفتن ای وی اف اما نشد میترسم. هزینه زیاده و مشکل اینجاست شوهرم میگ فقط ...

ای وی اف نه یه چی دیگست فکر کنم میکرو باشه فرق داره این از دکتر زنان بپرس 

دیگه شوهرت میخواد هزینشم بده بعدم زن فقط از لحاظ محیط رحمی میتونه دخیل باشه که قلیایی یا اسیدی باشه که کدوم اسپرم مرد و بتونه نگه داره اسپرم پسر معمولا زود از بین میره نیاز به محیطی داره که بتونه نگهش داره که اینجا اون رحم شما اسیدی با قلیایی بودنش دخیل میشه اصل کار با خودشه این محیط رحم هم با مثلا سرکه یا جوش

 شیرین یا عذا میشه دستکاریش کرد ولی یکی مثل شوهرت حتمی باید از روشپزشکی مطمین جلو بره

حالا کسی اینجا تجربه ای وی اف داشته باید از لحاظ تخمدان رحم سالم باشی؟  

به نظرم از یک دکتر بپرسی اینارو بهتر باشه. من دوره بارداریم و زایمان رفتم پیش دکتر مهشید کریمی ولی میدیدم خیلیا میان واسه باروری از همین روشی که گفتی و بعضیاشون جواب گرفته بودن قشنگ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز