ferinaz7900 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/02 تعداد پست: 1397 عنوان گیفت عقد 109 بازدید | 4 پست باید به خانواده ها داد؟ یا به دخترای مجرد ؟چجوری باید داد مثلا عروس بره سر میزها؟ یا اینو بسپره به پرسنل سالن؟ 1400/10/22 | 21:59 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آنشرلی۱۲۳۴۵ عضویت: 1397/05/07 تعداد پست: 21845 هر کی اومد پیش عروس بچه کوچیک و دختر جوون و نوجون بهش بده
نیوگارا عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86640 دختزای مجرد رو بشمرخانواده هارم بشمرببین کدوم کمتره 💍♥ i said yes
جانان۲۰۰۰۲ عضویت: 1400/10/13 تعداد پست: 1055 ما رسم داریم ب هر خانواده ای ی دونه میدیم یکی بودیکی نبود.....دعا کنین زودتر کارمون بشه خونمون ساخته بشه 💑🏠عروسی بگیریم💃💃 اتفاق های خوب بیفته برامون😊😊
nasriiinioon عضویت: 1400/08/28 تعداد پست: 8423 من خودم رفتم سر میز هام با ۳ تا ساقدوش ک لباس محلی شهر شوهرمو پوشیده بودن و طبل میز،......خیلی جالب بود