2789
عنوان

بی بی چک

191 بازدید | 16 پست

سلام دوستان 

۴روز مونده به موعد پریودی .دیروز عصر تا الان سه تا بی بی چک استفاده کردم بعد از نیم ساعت مثبت میشه ب نظرتون باردارم .هر سه تا همین شکلی هست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

علائم چی داری؟ منم یه هفتس عقب انداختم ولی استرس دارم .... 10 ساله منتظرم برام دعا کن 

فقط گرفتگی عضلات و درد زیر شکم داشتم چن روز پیش ک رفع شد .انشالله ب زودی زود مامان بشی قشنگم 

ممنونم.هیچ علائم بارداری هم‌ ندارم .

دیگ یدونش مثبت کاذب ممکن بود باشه نه همش ک 

😍😍😍به هرحال مثبته تن خودتو نی نیت سلامت گلم 

بهتر ک علائم نداری اذیتم‌نیسی 

برسرم منت نهادی عاشقت باشم آقا                                این چنین تقدیر کردی عمر شیرین مرا♡یاامام رضا عاشقتم☆
فقط گرفتگی عضلات و درد زیر شکم داشتم چن روز پیش ک رفع شد .انشالله ب زودی زود مامان بشی قشنگم 

من سینه هام درد میگیره گاهی ...خستم هستم همش...

ولی شهامت ندارم برم سمت بی بی چک میگم بلخره ی اوق میزنم مث فیلما میفهمم باردارم با نه

من سینه هام درد میگیره گاهی ...خستم هستم همش... ولی شهامت ندارم برم سمت بی بی چک میگم بلخره ی اوق م ...

حتما تست بده .از بلاتکلیفی بهتره .خستگی یکی از علائم بارداری هست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز