2777
2789
عنوان

بارداری

37 بازدید | 0 پست

سلام من تواقدامم واسه بارداری این ماه توپری قرص لتروزول و امپول ازاد سازی تخمک زدم الان رفتم سونو یه فولیکول ۱۵داشتم دکترم گفت از امشب تا ۱۵پری هرشب رابطه داشته باشم ویه امپول اچ سی جی برای شوهرم ایایه فولیکول خوبه برای بارداری واینکه من میخوام بچم پسرباشه اگه خدا بخواد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز