2777
2789
عنوان

پیرسینگ گوش+عکس

5578 بازدید | 77 پست

دوستان من فردا میخوام پیرسینگ یا همون سوراخ دوم گوشمو بزنم و هنوز نمیدونم کجا

میشه نظر بدین کدوم بهتره 

اگه تجربه داشتین یا چیزی میدونید هم بگین

و اینکه روی هر دو گوشم میزنم میتونم یکیو یجور بزنم یکی دیگرو یجای دیگه

عکسم همین اول گزاشتم🙂

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من ی دونه یک دارم ی دونه دو میخوام برم ۱۷ رو بزنم ولی یک رو دیگه میخوام بسته بشه چیزی نمیندارم دیگه

🥀 ایلان ماسک و بیل گیتس با اون عظمت نتونستن ازدواجشون رو نجات بدن...در این جهان به جنیفر لوپز و جانی دپ هم خیانت شده...دکتر هلاکویی که ویدیو هاش قبله خیلیاست ؛ دو تا طلاق داره...دونالد ترامپ به عنوان یکی از قدرتمند ترین مردان جهان یه رابطه موفق نداشته تا حالا....میبینی؟! پول ، زیبایی ،اندام خوب ، دانش ، فرهنگ ، قدرت و....هیچکدوم تضمین کننده یه رابطه خوب نیستن!!!...پس رها کن سرزنش رو...اون که بخاد بمونه با همین وضعیت امروزت میمونه...لذا دست به فرستنده خود نزنید مشکل از گیرنده است..👌

من یک و دو رو زدم

اینبار میخوام  ۹/۱٠ بزنم

من  مصی ام، ۲۵ ساله،  یک عدد نومزد(همسر)دارم که بعد از کلییی سختی بهم رسیدیم(همون جمله کلیشه ای) 😅🤷🏻‍♀️ ناقص بودن ضعف ما نیست طبیعت ماست 🤍🌱🦋 سعی میکنم انسان بهتری نسبت به گذشته ی خودم باشم 🌱🦋 نماد من 🦋 اس،  به منظور رشد و تغییر مثبت.  علاقه مند به مطالعه هستم📚 هیچ انسانی کامل نیست خودت رو بپذیر با تمام نقص هایت 💎 زندگیم ازونجایی شروع شد که درک کردم من یه انسان متوسطم هوش متوسط، زیبایی متوسط، پول متوسط و..سعی کردم با همین متوسط بودن بهترین نسخه از خودم باشم 🌱🤍    به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ❤هرکسی از ظن خود شد یار من 🤍 farfalla🦋

اگر میخوای فقط یدونه بزنی 2 رو بزن

17 هم قشنگه

من کل گوشمو زدم اصلا درد هم نداره

دستهايم را در باغچه مي كارم سبز خواهد شد كوچه اي هست كه در آنجاپسراني كه به من عاشق بودند، هنوزبا همان موهاي درهم و گردن هاي باريك و پاهاي لاغربه تبسم هاي معصوم دختركي مي انديشند كه يك شب او راباد با خود برد   من پري كوچك غمگيني را مي شناسم كه در اعماق اقيانوسي مسكن دارد دلش را در يك ني لبك چوبين  مي نوازد، آرام، آرام.    پري كوچك غمگيني كه شب از يك بوسه میمیرد و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد                        

فقط منم ک فقط عدد یکو دارم یاکسی دیگم هس؟؟😪

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40

    هرجای دنیایی دلم اون جاست  من کعبمو دور تو میسازم    من پشت کردم ب همه دنیا تا رو به تو سجاده بندارم گاهی پرستیدن عبادت نیست با اینکه سر رو مهر میذاری گاهی برای دیدن عشقت باید سر از رو مهر برداری❤🌹

اگر میخوای فقط یدونه بزنی 2 رو بزن 17 هم قشنگه من کل گوشمو زدم اصلا درد هم نداره

۱۷ رو زدی منم خ خوشم میاد درد نداشت؟

🥀 ایلان ماسک و بیل گیتس با اون عظمت نتونستن ازدواجشون رو نجات بدن...در این جهان به جنیفر لوپز و جانی دپ هم خیانت شده...دکتر هلاکویی که ویدیو هاش قبله خیلیاست ؛ دو تا طلاق داره...دونالد ترامپ به عنوان یکی از قدرتمند ترین مردان جهان یه رابطه موفق نداشته تا حالا....میبینی؟! پول ، زیبایی ،اندام خوب ، دانش ، فرهنگ ، قدرت و....هیچکدوم تضمین کننده یه رابطه خوب نیستن!!!...پس رها کن سرزنش رو...اون که بخاد بمونه با همین وضعیت امروزت میمونه...لذا دست به فرستنده خود نزنید مشکل از گیرنده است..👌
اگر میخوای فقط یدونه بزنی 2 رو بزن 17 هم قشنگه من کل گوشمو زدم اصلا درد هم نداره

واقعا درد نداره؟ اخه میگن غضروف دردش زیاده که😥😥😥

 یه ازمون مهم دارم خودم کاربریمو بستم 😎 سراپا اگر زرد و پژمرده ایم     ولی دل به  پاییز  نسپرده ایم 😌😌.    «ناصر عبداللهی»
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز