2777
2789
عنوان

لتروزل

63 بازدید | 5 پست

بنظروتون با وجود لکه بینی بدون خونریزی لتروزل بخورم؟

امروز روز۴لکه بینیه ولی اصن خونریزی ندارم لکه بینیمم زیاد نیس

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

بنظرتون😑😂

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

طبق دستور دکتر انجام بده.  راستی الان لتروزل چنده ؟

دکترم تو شهری ک ماییم نیست باید بریم جای دیگه منشیم بش میگم میگه باید حضوری بیایی

بخدا نمیدونم

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

اپلیکشن مطپ MATAP رو نصب کن با یه دکتر خوب آنلاین صحبت کن و بپرس.

باشه عزیزم

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز