2777
2789
عنوان

این پسر

181 بازدید | 23 پست

اول ک میخاس منو

حالاهفته پیش کلن جوابمو ندداد😔

منم از جمعه بش پیام ندادم ... رعیسمه..

 سرکار با یکی دیگ از همکارا ی دلخوری پیش اومده

اینم امشب بهم  پیام داد. ک چرا بحث پیش اومده.


 تهش گفتم : بعد از اینهمه روز پیام دادی اینارو بگی ؟ اصلن فهمیدی دلیل ناراحتیم چیه؟؟ 😔

گف : دوست ندارم این مسائل مشکلی درست کنه سرهمکاریت چون هنوز ۶ ماه دیگ مونده


الان منظورش چیه ؟؟ 

ینی ما فقط همکاریم 

دیگ دوست نیستیم ؟؟؟؟؟

آی اَم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حتی دلیل این رفتارشو نمیگ ک چرا چیشد  ما ک خوب بودیم

بپرس ازش آخرشم خداحافظی کن باهاش

چاوکمید❤️                                                                     ما از تبار بغضیم ، آسودگی روا نیست
فقط میخام بدونم چیم بد بود  چیکار بودم

بعضیا کلا جو گیرن گلم

حتی دلیلم بخوای فک میکنن تو کفشون رفتی و کشته مرده شونی

به عنوان کسی ک ۷ سال تو رابطه بوده

بهت میگم خودتو بزن ب بیخیالی و سرد بازی 

عشق ها میمیرند...رنگ ها رنگ دگر میگیرند.و فقط خاطره هاست... ک چه شیرین و چه تلخ...دست ناخورده ب جا می مانند
جواب نمیده .. فقط سین میکنه  فردا باید هرجور شده برم ببینمشو بپرسم  چون اینجوری هی ...

بی محلش کم فردا دیدیش اصلا نگاشم نکن از من به تو نصیحت

چاوکمید❤️                                                                     ما از تبار بغضیم ، آسودگی روا نیست
بعضیا کلا جو گیرن گلم حتی دلیلم بخوای فک میکنن تو کفشون رفتی و کشته مرده شونی به عنوان کسی ک ۷ سال ...

سردددددم باهاش ولی ازم دورتر داره میشه .. هرچی سردترم داره دوتر میشع

آی اَم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز