2777
2789
عنوان

نظرتون؟

406 بازدید | 6 پست

کدوم سریالو بیشتر دوست داشتین؟

تعداد رای : 7
نظرسنجی
هشدار برای کبری ۱۱
1
14%
فرار از زندان
1
14%
دونگی
2
28%
هیچکدام
3
42%

میشه برای جراحی چهارشنبم دعا کنین؟ عمل سنگینی دارم🌸عمل انجام شد🙌 ممنون ازتون (۱۳/۳/۱۴۰۵)... اگر متاهلی اگر بچه داری امضامو میبینی بدو برو بچتو همسرتو ماچ کن....فرزند نادیده ام.. من در سن ۲۱ سالگی در این تاریخ مجبور شدم رحمم رو در بیارم عمل سنگینی بود. نادیده دوستت دارم.. هیچوقت نشد بیای. سر این قضیه هیچوقت کسی با من ازدواج نخواهد کرد.. همسر از دست رفته نادیده ام.. دختر اینده نادیده ام خیلی دوستتون دارمو در تصوراتم عاشقتونم🌸

خیلی سریال هشدار برای کبری رو دوست داری ؟؟ همششششش درموردش تاپیک زدی 

 اگر با نظرات من تو سایت مشکل داری 👈 عزیزم مشکل گشا ابلفضل🫂.                                             .خیانت فقط جنسی نیست . خیانت ذاتا طیفی است از هر رفتاری ،به ترتیبی که در آن لحظه کاری کنی که اگر همسر یا عشقت شاهدت  بود نمیکردی✋️🤍                                     .           ندونسته دلمو به غریبه سپردم ❤اون غریبه رو ساده شمردم ،گول چشم سیاهشو خوردم👁رفت از این شهر ،که دلم رو به خون بکشونه ،جون من رو به لب برسونه،جای دیگه آتیش بسوزونه🔥ندونستم یه غریبه ،هرچی باشه یه "غریبه" است...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی سریال هشدار برای کبری رو دوست داری ؟؟ همششششش درموردش تاپیک زدی 

خیلی😂

میشه برای جراحی چهارشنبم دعا کنین؟ عمل سنگینی دارم🌸عمل انجام شد🙌 ممنون ازتون (۱۳/۳/۱۴۰۵)... اگر متاهلی اگر بچه داری امضامو میبینی بدو برو بچتو همسرتو ماچ کن....فرزند نادیده ام.. من در سن ۲۱ سالگی در این تاریخ مجبور شدم رحمم رو در بیارم عمل سنگینی بود. نادیده دوستت دارم.. هیچوقت نشد بیای. سر این قضیه هیچوقت کسی با من ازدواج نخواهد کرد.. همسر از دست رفته نادیده ام.. دختر اینده نادیده ام خیلی دوستتون دارمو در تصوراتم عاشقتونم🌸

چ چیزی باعث شده ک این سه تا رو باهم مقایسه کنی؟🙄🤨

سریالای مورد علاقمن 🤣🙂

میشه برای جراحی چهارشنبم دعا کنین؟ عمل سنگینی دارم🌸عمل انجام شد🙌 ممنون ازتون (۱۳/۳/۱۴۰۵)... اگر متاهلی اگر بچه داری امضامو میبینی بدو برو بچتو همسرتو ماچ کن....فرزند نادیده ام.. من در سن ۲۱ سالگی در این تاریخ مجبور شدم رحمم رو در بیارم عمل سنگینی بود. نادیده دوستت دارم.. هیچوقت نشد بیای. سر این قضیه هیچوقت کسی با من ازدواج نخواهد کرد.. همسر از دست رفته نادیده ام.. دختر اینده نادیده ام خیلی دوستتون دارمو در تصوراتم عاشقتونم🌸

میاید تاپیک اخرم؟

باشه

میشه برای جراحی چهارشنبم دعا کنین؟ عمل سنگینی دارم🌸عمل انجام شد🙌 ممنون ازتون (۱۳/۳/۱۴۰۵)... اگر متاهلی اگر بچه داری امضامو میبینی بدو برو بچتو همسرتو ماچ کن....فرزند نادیده ام.. من در سن ۲۱ سالگی در این تاریخ مجبور شدم رحمم رو در بیارم عمل سنگینی بود. نادیده دوستت دارم.. هیچوقت نشد بیای. سر این قضیه هیچوقت کسی با من ازدواج نخواهد کرد.. همسر از دست رفته نادیده ام.. دختر اینده نادیده ام خیلی دوستتون دارمو در تصوراتم عاشقتونم🌸

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز