خب درونگرا کسای هستن ک اغلب زیاد حرف نمیزنن یا توی بحثی شرکت نمیکنن حتما فکرمیکنن افسردن ولی نیستن و ازجمع شلوغ خوششون نمیاد بیشتر ترجیح تنهایی یا تو خونه موندن دارن چون حس میکنن کسی درکشون نمیکنه و..
برون گرا هم ک ضد درونگرا هست
ینی کسیم همچیشو بروز میده و رکه و صادقه و....
میانگرا هم ک بین این دوتا هست فهمیدنشون زیاد سخت نیست