من از کسی پول نگرفتم برای فال ی تاپیک هم ندارم ک بیا برات فال بگیرم فقط تو امضام گفتم ک کسی تقاضا نکنه شرمنده نشم هر کس تهمت بزنه و قضاوت کنه نمیبخشم حالا نی نی یارا ک ب خصوصی دسترسی دارن ببینید اصلا برا کسی پول گرفتم من هرکسی با امضام مشکل داره دوست عزی امضا رو نبیین