تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان 😂😎 | مشاهده متن کامل بحث + 882 بازدید | 69 پست :) 1400/10/19 | 02:55 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 ۱_دخترع ۲_ع صداش خوشش نمیاد ۳_واقعا وقت و حالشو نداشتع و ۴_.... ۵_..... ۶_.... دختر ک عمرا باشه.شاید دومی.احتمالن سومی ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 دختر ک عمرا باشه. شاید دومی. احتمالن سومی اوم🤷🏻♀️ :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 اوم🤷🏻♀️ من صداشو میخعام :/ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 چرا نداد این کیه چی نمیده 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 این کیه چی نمیده عینک است.صداشو ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 ۱_دخترع ۲_ع صداش خوشش نمیاد ۳_واقعا وقت و حالشو نداشتع و ۴_.... ۵_..... ۶_.... اگه ع صداش خوشش نمیومد که با ره نمیعرفید ک هوم:/؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 عینک است. صداشو خو بزا فردا میده دیگ الان چرا گیریدی 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 خو بزا فردا میده دیگ الان چرا گیریدی الان نی واس سه چار روز پیشه... عوم خو مشکوکه چون ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 الان نی واس سه چار روز پیشه... عوم خو مشکوکه چون اهاااشاید دختره یا از صداش خوششش نمیاد یا سنش بالاتره نمیخاد تشخیص بدی یا پایینتره 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 اگه ع صداش خوشش نمیومد که با ره نمیعرفید ک هوم:/؟ برو ع عنشون بپرس اه :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 اهااا شاید دختره یا از صداش خوششش نمیاد یا سنش بالاتره نمیخاد تشخیص بدی یا پایینتره 😐😐😐😐😐چه راحت میگیعا:/:/::/دختر نمت اینقد هات باشع.اگ از صداش خوشش نمیاد چطور با ره میحرفیدسنش اگه بالا یا پایینه، پس این عکسایع کیعه ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 😐😐😐😐😐چه راحت میگیعا:/:/::/ دختر نمت اینقد هات باشع. اگ از صداش خوشش نمیاد چطور با ره میحرفید ... من احتمالاتو گفتم نگفتم صد در صد ک 😐😐 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 برو ع عنشون بپرس اه عنشون تویی خب ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 من احتمالاتو گفتم نگفتم صد در صد ک 😐😐 الان من میمیرم از دست شما دوتا @تنها000 @bad_girll @دلبرمم لااقل تو یدقه از زیرع امی بیا بیران رو سنگ گبرم بنویس این دوتا منو کشتن ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀