2777
2789
عنوان

بهش پیام بدم؟

169 بازدید | 20 پست

بچه ها با نامزدم دعوا کردیم بلاکش کردم 

الان بهش پیام بدم یا نع ؟

هر دو هم مقصر بودیم

سلام رفقا میشه واسه اینکه آبروم نره صلوات بفرستید و یدونه ام واس سلامتی خانواده ام 💖💖     اگه فرستادید لایک کنید منم واس تون صلوات بفرستم

نه

لایکم نکن اذیت میشم نمیبخشمتاااا 😒منم خیلی دوست داشتم سلامتی داشته باشم  خونه عیان بشینم ماشین عیانی سوار شم ارامش داشته باشم که هیچ کدومو ندارم به کسیم میگی از نظر خیلیا جوابش حمکتی و امتحانه  هست،متنفرم از این نتیجه گیری حکمتی هست...یعنی یکی اینو میگه میسوزممممم،الانم خیلی دوست دارم زودتر بمیرم لااقل اینو واسم زیادی نبین زودتر تموم کن💔 عدالت خدا کجاست💔تا حالا دلت برا کسی سوخته؟من برای خودم میسوزه💔 متنفرم از دنیاییکه همه بدبختیا رو سر من اوار شده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بلاک ؟ این کارا چیه مگه بچه اید خب طبیعیه دعوا پیش بیاد بین دو تا آدم بلاک و قهر و اینا رو ادامه ندید عادت میشه براتون

کتاب ها برای من راه حل های جادویی برای از یاد بردن غم هام هستن 💫📚
چرا سریع بلاک کردی؟؟  تو رابطه ها بالاخره قهرو آشتی هم هستش؟  نباید سریع بلاک کنی .جنبه ...

بهم میگه با دوستام راحت ترم تا تو منم ناراحت شدم بلاکش کردم

سلام رفقا میشه واسه اینکه آبروم نره صلوات بفرستید و یدونه ام واس سلامتی خانواده ام 💖💖     اگه فرستادید لایک کنید منم واس تون صلوات بفرستم
بهم میگه با دوستام راحت ترم تا تو منم ناراحت شدم بلاکش کردم

ناراحت نشی گلم 

اشتباه کردی فدات شم .تو خودتو یه خورده عقب که نگه داری .یه خورده که سرسنگین بشی خیلی بهتره تا بلاک کنی .ببین بلاک یه جورایی معنی پس دادن حلقه رو داره (مثال میگم )


تو میتونی یه چندروزی زنگ نرنی یا چند ساعتی خبرگیرش نباشی 

بعد بالاخره صداش درمیاد ازت میپرسه که چرا احوال منو نمیپرسی .اون وقت جاشه که بکی نخواستم ناراحتت کنم دیدم با دوستات راحتی گفتم مزاحمت نشم 

ببین خودش چطوری میفته به دست وپات

ناراحت نشی گلم  اشتباه کردی فدات شم .تو خودتو یه خورده عقب که نگه داری .یه خورده که سرسنگین بش ...

آره اشتباه کردم که بلاک کردم 

ممنونم که راهنماییم کردی

خیلی باتجربه ایی موفق باشید 

سلام رفقا میشه واسه اینکه آبروم نره صلوات بفرستید و یدونه ام واس سلامتی خانواده ام 💖💖     اگه فرستادید لایک کنید منم واس تون صلوات بفرستم
تو میتونی یه چندروزی زنگ نرنی یا چند ساعتی خبرگیرش نباشی  بعد بالاخره صداش درمیاد ازت میپرسه ک ...

به نظر شما از بلاکی درش بیارم؟

سلام رفقا میشه واسه اینکه آبروم نره صلوات بفرستید و یدونه ام واس سلامتی خانواده ام 💖💖     اگه فرستادید لایک کنید منم واس تون صلوات بفرستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز