2777
2789
عنوان

دوباره دیدمش😭😭😭

292 بازدید | 24 پست

من قبلا از یه نفر خوشم میومد و بهش گفتم و اون گفت که رل دارم😔😭 ولی خیلییی پشیمونم از اینکه گفتم بهش😭 بگذریم منو اون تو یه جایی هستیم بعد من مجبورم همش ببینمش😔😢😭 یه بار بهش پیام داده بودم و اون خوند جواب نداد بعد زد بلاک کرد😐 خیلی از اینکارش بدم اومد دیگه شمارشم پاک کردم دیگه از اون موقع تصمیم گرفتم بیخیالش بشم.که تونستم بالاخره لیاقت نداشت واقعا. یکی از دوستاش هر وقت منو میدید سلام احوالپرسی میکرد نمیدونم پشت سر من به اون دوستش چی گفته دیگه جواب سلامم به زور میدههه😕😐😐😐ولی امروز متاسفانه دیدمش بعد من چون نمیخوام یادش بیفتم درسته تو یه مکانیم همدیگرو میبینیم ولی من سعی میکنم جایی که اون هست به هیچ وجه نرم😭😔 ولی امروز نمیدونم اتفاقی اومد یا نه چون میدونه من اونجام اومد همونجا😭😔 منم الکی سرمو با یه چی گرم کردم😭 نمیخواستم نگاش کنم و محلش نذاشتم ولی یه لحظه دیدمش بغضمم گرفتتتتتت😭😭😭😭😔😔😔😔 از طرفی میبینمش هم حالم بد میشه هم یاد کاراش میفتم  حالم ازش بهم میخوره😒.دلم گرفته بود گفتم بیام اینجا درددل کنم😔😭❤️ ببخشید زیاد شد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو بهش گفتی الانم جوابتو شنیدی و تکلیفت روشن شد دیگه باید بگذری ازش 

اونم ک گفتی به دوستش گفته ممکنه خودت حساس شده باشی اگرم که گفته ینی ادم دهن لقیه همون بهتر ک رل داره

تو بهش گفتی الانم جوابتو شنیدی و تکلیفت روشن شد دیگه باید بگذری ازش  اونم ک گفتی به دوستش گفته ...

آره معلوم نیست به دوستش حالا چی گفته.بیخیالش که خیلی وقته شدم💔💔

بدبختیییی اینه بهش نرسیدم😭💔 تهش میشه مال یکی دیگه😭😔

اره میفهمم چی میگی واسه منم یه مدت باهام بود ماباهم همکلاسیم صمیمی شدم و بعد بهش علاقه پیدا کردم فهمید رفت دوباره برگشت همو دیدیم بهم گفت اونم دوسم داره حتی بغلم کرد ولی عصرهمون روز گفت نمیخواد ادامه بده یه همکلاسی ساده باشیم خیلی بده خیلی😔😔😔😔😭

چی بگمم😭 دیگه سعی میکنم بهش کمتر فکر کنم.ولی تا میبینمش اینجوری میشم😭💔

یمدته باید سعی کنی فراموشش کنی 

هنوز کلی وقت داری و میتونی با یکی دیگه دوست شی

تو خدارو داری پس مهم نیست بندش چیکار میکنه و چی میگه🙃😊https://harfeto.timefriend.net/16252118144977
اره میفهمم چی میگی واسه منم یه مدت باهام بود ماباهم همکلاسیم صمیمی شدم و بعد بهش علاقه پیدا کردم فهم ...

چقدر مثل منیی😔 من که داغون شدم😔 یه مدت بود نه میتونستم فراموشش کنم همش بهش فکر میکردم خوابشو میدیدم😔 

چقدر مثل منیی😔 من که داغون شدم😔 یه مدت بود نه میتونستم فراموشش کنم همش بهش فکر میکردم خوابشو میدید ...

من باز بهتر نشدم همیشه بهش فک میکنم مثل یه همکلاسی عادی شدیم ولی من هیچوقت با این قضیه کنار نیومدم مگه میشه با یکی چن وقتی بودی بغلت کرده بوست کرده عادی شد😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز