2777
2789
عنوان

گریه کردم

| مشاهده متن کامل بحث + 271 بازدید | 27 پست
اخه چندین بار این حرکتشو تکرار کرده اِان هشت سالشه هرچی میگم خونه مامانیت اینجاس هرجا بره قراره بر ...

بچه هشت ساله رو جلو دیگران کتک زدی غرورش و اعتماد به نفسش و از بین بردی که 

ببین غیرعادی نیست رفتارش، معمولا بچه ها تا یه سنی خیلی به وسایل و متعلقات خودشون حتی به آدمهایی که متعلق به خودشون می‌دونن خیلی حساس هستن، یادمه یه بار تو گردش و پارک یه خانواده ای گاز پکنیک ما رو قرض خواستن خواهرم همچین گریه زاری راه انداخت 

  هموطن عزیزم سلام. تمسخر، توهین، فحاشی در هر شکلی؛ گفتاری، نوشتاری، ایموجی، استیکر، هشتک و...، فقط نشان دهنده ذهن، زبان و فرهنگ خالی از منطق و استدلال قوی و نبود دلایل معتبر و مدارک درست هست. عزیزانم، لجبازی، کنایه زدن و برچسب زدن به دیگران هیچ افتخاری نداره. با هم مهربان باشیم، انرژی مثبت و امید به هم هدیه کنیم.
بخاطر اینه که وابسته است دیگه  بچست

😔😔😔😔😔😔

ای کاش یکم هم من مهم بودم واسشون

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بله متاسفانه هیچ دردی ازم دوا نکرده که هیچ بیشتر اعصابن رو بهم ریخته.

شرایطت سخته حق داری. اگر میشه با شوهرت بشینین با محبت و احترام درد و دل کن و ببین راه حل درستی پیدا میشه که هم احترام و حرمت مادرشوهرت که بالاخره یه عمر زحمت کشیده حفظ بشه و زندگی خوب و آبرومندی داشته باشه هم زندگی تو راحت تر بشه 

  هموطن عزیزم سلام. تمسخر، توهین، فحاشی در هر شکلی؛ گفتاری، نوشتاری، ایموجی، استیکر، هشتک و...، فقط نشان دهنده ذهن، زبان و فرهنگ خالی از منطق و استدلال قوی و نبود دلایل معتبر و مدارک درست هست. عزیزانم، لجبازی، کنایه زدن و برچسب زدن به دیگران هیچ افتخاری نداره. با هم مهربان باشیم، انرژی مثبت و امید به هم هدیه کنیم.
بله متاسفانه هیچ دردی ازم دوا نکرده که هیچ بیشتر اعصابن رو بهم ریخته.

مادرشوهرت باهاتون اومد خونه؟ همسرت و مادرشوهرت فهمیدن تو الان داری برای چی گریه می کنی؟ 

تا حالا در این مورد با شوهرت حرف زدی؟

  هموطن عزیزم سلام. تمسخر، توهین، فحاشی در هر شکلی؛ گفتاری، نوشتاری، ایموجی، استیکر، هشتک و...، فقط نشان دهنده ذهن، زبان و فرهنگ خالی از منطق و استدلال قوی و نبود دلایل معتبر و مدارک درست هست. عزیزانم، لجبازی، کنایه زدن و برچسب زدن به دیگران هیچ افتخاری نداره. با هم مهربان باشیم، انرژی مثبت و امید به هم هدیه کنیم.
شرایطت سخته حق داری. اگر میشه با شوهرت بشینین با محبت و احترام درد و دل کن و ببین راه حل درستی پیدا ...

من از اینکه مادرشوهرم با ما زندگی میونه ناراحت نیستم.خوش حالم نیستم .یه حالته خنثی دارم.ولی از رفتار پسرم که نمیزاره هیجا بره مثلا اونیکی پسرش و دخترش منو ناراحت میکنه.اونام به من میگم بچتو درست تربیت نکردی.ماهم آدممیم دلمون میخواد مادرمون پیشمون باشه.مثل چی تو گِل گیر کردم


دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم
مادرشوهرت باهاتون اومد خونه؟ همسرت و مادرشوهرت فهمیدن تو الان داری برای چی گریه می کنی؟  تا حا ...

نه نیومد.موند همونجا.همسرمم کلی دعوام کرد که چرا بچه رو میزنی.حرفشم درست بود .ولی گریه من کلن بخاطر این رفتار پسرمه که خودشو خیلی اذیت میکنه گریه میکنه بدجور

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم
من از اینکه مادرشوهرم با ما زندگی میونه ناراحت نیستم.خوش حالم نیستم .یه حالته خنثی دارم.ولی از رفتار ...

اهان خب پس مشکل اینطوریه 

والا چی بگم گمونم بازم باید باهاش حرف بزنی، همین احساس الانت و طرز فکر اطرافیانت و دیدی که نسبت به رفتارش پیدا کردن رو براش توضیح بده شاید کم کم اثر کنه، مثلا اگه ناراحتی پیش نمیاد یه بار همسرت مادرشو بدون شما سوار ماشین کنه ببره خونه اونا و بزاردشون اونجا و دوباره یکی دو روز بعد بره بیاره شاید پسرت عادت کنه 

  هموطن عزیزم سلام. تمسخر، توهین، فحاشی در هر شکلی؛ گفتاری، نوشتاری، ایموجی، استیکر، هشتک و...، فقط نشان دهنده ذهن، زبان و فرهنگ خالی از منطق و استدلال قوی و نبود دلایل معتبر و مدارک درست هست. عزیزانم، لجبازی، کنایه زدن و برچسب زدن به دیگران هیچ افتخاری نداره. با هم مهربان باشیم، انرژی مثبت و امید به هم هدیه کنیم.
نه نیومد.موند همونجا.همسرمم کلی دعوام کرد که چرا بچه رو میزنی.حرفشم درست بود .ولی گریه من کلن بخاطر ...

چی بگم والا 

لابد زیادی وابسته هست 


  هموطن عزیزم سلام. تمسخر، توهین، فحاشی در هر شکلی؛ گفتاری، نوشتاری، ایموجی، استیکر، هشتک و...، فقط نشان دهنده ذهن، زبان و فرهنگ خالی از منطق و استدلال قوی و نبود دلایل معتبر و مدارک درست هست. عزیزانم، لجبازی، کنایه زدن و برچسب زدن به دیگران هیچ افتخاری نداره. با هم مهربان باشیم، انرژی مثبت و امید به هم هدیه کنیم.
چی بگم والا  لابد زیادی وابسته هست

نمیدونم نمیدونم

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم
اهان خب پس مشکل اینطوریه  والا چی بگم گمونم بازم باید باهاش حرف بزنی، همین احساس الانت و طرز ف ...

خیلی بهش گفتم خیلی.میدونی چیه برمیگردن بهش میگن بچه عقده ای شده .خب منم ناراحت میشم دیگه

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم
خیلی بهش گفتم خیلی.میدونی چیه برمیگردن بهش میگن بچه عقده ای شده .خب منم ناراحت میشم دیگه

ای بابا عقده ای چی شده مثلا؟ 

مگه خودشون بچه آنقدری ندارن؟ بالاخره هر بچه ای رو یه چیزهایی حساسه دیگه 

الان میتونی بگی من چون خودم آدم بامحبتی هستم بچمم عین خودم بامحبت شده تحمل دوری مامان بزرگش و نداره 

اینجور موقع‌ها به نفع خودت استفاده کن بگو بچم دل مهربونی داره 

  هموطن عزیزم سلام. تمسخر، توهین، فحاشی در هر شکلی؛ گفتاری، نوشتاری، ایموجی، استیکر، هشتک و...، فقط نشان دهنده ذهن، زبان و فرهنگ خالی از منطق و استدلال قوی و نبود دلایل معتبر و مدارک درست هست. عزیزانم، لجبازی، کنایه زدن و برچسب زدن به دیگران هیچ افتخاری نداره. با هم مهربان باشیم، انرژی مثبت و امید به هم هدیه کنیم.
ای بابا عقده ای چی شده مثلا؟  مگه خودشون بچه آنقدری ندارن؟ بالاخره هر بچه ای رو یه چیزهایی حسا ...

اره واقنم .واسه منم دوری از عزیزانم خیلی سخته

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792