2777
2789
عنوان

گریه کردم

271 بازدید | 27 پست

مادرشوهرم پیش ما زندگی میکنه دیشب ولس شام رفتیم حونه ی خواهرش.قرار بود شب بمونه.پسرم موقع برگشت گریه کردو گفت نه باید بری خونه ی ما گریه کرد منم زدمش و دعواش کردم.موقع برگشت تو راه با هنسرم کلی دعوا کردیم الانم اونقدر کریه کردن گلو دردرفتم

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه رو کتک زدی جلو همه حالا خودت گریه کردی؟ 

  هموطن عزیزم سلام. تمسخر، توهین، فحاشی در هر شکلی؛ گفتاری، نوشتاری، ایموجی، استیکر، هشتک و...، فقط نشان دهنده ذهن، زبان و فرهنگ خالی از منطق و استدلال قوی و نبود دلایل معتبر و مدارک درست هست. عزیزانم، لجبازی، کنایه زدن و برچسب زدن به دیگران هیچ افتخاری نداره. با هم مهربان باشیم، انرژی مثبت و امید به هم هدیه کنیم.

اخه چندین بار این حرکتشو تکرار کرده

اِان هشت سالشه

هرچی میگم خونه مامانیت اینجاس هرجا بره قراره برگرده خونه ی ما پیش من حرفا رو قبول میکنه 

تا میریم یجایی اون اداها رو در میاره

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم
متوجه نشدم دلیلش رو اصلا

احتمالا دلش می خواسته مادرشوهرش یه شب خونه خواهرش بمونه، بچه لج کرد نگذاشت، ایشونم بچه رو کتک زد، تو ماشینم همسرش دعواش کرده که چرا بچه رو زدی 

قبول دارم زندگی کردن با مادرشوهر خیلی سخته واقعا مخصوصا اگر خونه کوچیک باشه و اتاق خواب به اندازه کافی نداشته باشه، ولی خب اینجوری خودت و اذیت کنی و بچه رو کتک بزنی هیچ دردی ازت دوا نمیشه 

  هموطن عزیزم سلام. تمسخر، توهین، فحاشی در هر شکلی؛ گفتاری، نوشتاری، ایموجی، استیکر، هشتک و...، فقط نشان دهنده ذهن، زبان و فرهنگ خالی از منطق و استدلال قوی و نبود دلایل معتبر و مدارک درست هست. عزیزانم، لجبازی، کنایه زدن و برچسب زدن به دیگران هیچ افتخاری نداره. با هم مهربان باشیم، انرژی مثبت و امید به هم هدیه کنیم.
احتمالا دلش می خواسته مادرشوهرش یه شب خونه خواهرش بمونه، بچه لج کرد نگذاشت، ایشونم بچه رو کتک زد، تو ...

بله متاسفانه هیچ دردی ازم دوا نکرده که هیچ بیشتر اعصابن رو بهم ریخته.

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792