2777
2789
عنوان

یه لحظه بیاین

221 بازدید | 15 پست

من هفته شش بارداریم. سونو ندادم. هفته ششم دقیقا میشه زمان تخمک گذاری ماهیانه. من کلا از اول بارداری ن درد داشتم نه ترشح. ولی سه روزه ک زمان تخمک گذاریمه هم درد دارم هم ترشح. نکنه بدنم تخمک گذاری کرده ؟ چون قبلا دوتا سقط داشتم هردو موعد پریود بعدیم بود یعنی هشت هفته میفتادم لکه بینی.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اولا سونو قلب بزار هشت هفته شدی دوما تا سونو استراحت کن مطلق

شیاف استفاده میکنم. نمیدونم چرا بدنم اینجوریه.  ترشح نداشتم نداشتم. یهو سه روز تخمک گذاری داشتم. یعنی چی بدنم فراموش میکنه بارداره؟

شیاف استفاده میکنم. نمیدونم چرا بدنم اینجوریه.  ترشح نداشتم نداشتم. یهو سه روز تخمک گذاری داشتم ...

ی چ بکم انجامش میدی منم مشکل تو داشتم از مادربزرگم شنیدم انجام دادم و

تیکر تولد یکسالگی هانیه ساداتمه💚🎀برا سلامتیش ی صلوات بفرسین💚🎀
شیاف استفاده میکنم. نمیدونم چرا بدنم اینجوریه.  ترشح نداشتم نداشتم. یهو سه روز تخمک گذاری داشتم ...

مگه میشه بدن فراموش کنه بارداره

برای تو برای چشمهایت برای من برای درد هایم برای ما برای اینهمه تنهایی ایکاش خدا کاری کند😔          عضو گروه رز آبی ورن فعلی ۷۰ وزن هدف ۶۰ شروع چالش  ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰  کاربری دست دونفره
بگو عزیزم

منم سقط کردم.... ولی سراین دخترنازم ب نیت شهید ابراهیم هادی یه نذری کن من صلوات انجام‌دادم....بعد یه قفل بگیر قفل کن کلیدش باشه زیرش ننداز تا موعد زایمانت ک بازش کنی

تیکر تولد یکسالگی هانیه ساداتمه💚🎀برا سلامتیش ی صلوات بفرسین💚🎀
الان لکه بینی ندارما. ترشح تخمک گذاری دارم

ربطی نداره برو دکتر برا جلوگیری از سقط و خون ریزی شیاف میده

قراره ی دخمل خانوم خشمل بیاد تو زندگیمون   لطفا برا سلامتی تو دلیم ی صلوات بفرست 🙂کاربری دوممه🙄
منم سقط کردم.... ولی سراین دخترنازم ب نیت شهید ابراهیم هادی یه نذری کن من صلوات انجام‌دادم....بعد یه ...

یبار همین کارو کردم ولی سقط شد. به این قفل و اینا نیس.تا خدا نخاد هیچی اتفاق نمیفته

من هردفعه موعد پریود بعدیم هشت هفته میشد لکه بینی پیذا میکردممیرفتم سونو توی پنج هفته مونده بود.&nbs ...

ایشالا که چیزی نیست حتما امروز برو دکتر

برای تو برای چشمهایت برای من برای درد هایم برای ما برای اینهمه تنهایی ایکاش خدا کاری کند😔          عضو گروه رز آبی ورن فعلی ۷۰ وزن هدف ۶۰ شروع چالش  ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰  کاربری دست دونفره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش