هتی مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 عنوان ای وی اف 92 بازدید | 16 پست کیا توسیکل انتقال جنین هستن بیان 1400/10/18 | 00:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هتی مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 منم همینطور من خسته شدم از بس آمپول زدم سینافکت میزنم.۲۰روز.حالا قراره برم سونو تا بگن کی انتقال بده اگ شرایط رحم خوب باشه
هلیا۱۴۰۰ عضویت: 1398/08/02 تعداد پست: 9556 من خسته شدم از بس آمپول زدم سینافکت میزنم.۲۰روز.حالا قراره برم سونو تا بگن کی انتقال بده اگ شرایط رح ... من منتظرم پریود شم برم سونو روز دوم ماه قبل کیست داشتم دارم روکین میخورم تخمک کشی کردی ؟ چند تا جنین گرید چند تشکیل شد ؟
هتی مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 من منتظرم پریود شم برم سونو روز دوم ماه قبل کیست داشتم دارم روکین میخورم تخمک کشی کردی ؟ چند ... اره کردم .۳تا جنین .ولی یکیش خوبه
هلیا۱۴۰۰ عضویت: 1398/08/02 تعداد پست: 9556 اره کردم .۳تا جنین .ولی یکیش خوبه کدوم مرکز کجایی من مادر کودک شیرازم منم ۴ تا دارم
هتی مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 کدوم مرکز کجایی من مادر کودک شیرازم منم ۴ تا دارم من تهرانم بهمن
هلیا۱۴۰۰ عضویت: 1398/08/02 تعداد پست: 9556 من تهرانم بهمن ان شا الله نتیجه میگیری گلم نگران نباش منم پلی کیستیک هستم ولی توکل کردم به خدا
هتی مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 ان شا الله نتیجه میگیری گلم نگران نباش منم پلی کیستیک هستم ولی توکل کردم به خدا مرسی گلم توهم همینطور
۸۰zeynab عضویت: 1399/10/14 تعداد پست: 3154 من ۱۸ام انتقال دادم 😁 آرزوی من ، آمدن توست💕💙عزیزترین آرزویم؛ بیا و رویاهایم را سروسامان بده👼🏼
۸۰zeynab عضویت: 1399/10/14 تعداد پست: 3154 چه جوری بود درد داشت نه اصن درد نداره آرزوی من ، آمدن توست💕💙عزیزترین آرزویم؛ بیا و رویاهایم را سروسامان بده👼🏼