2777
2789

اسی جان چشمت خوشگله عزیزم🤩

:)💛🌻 "دختربچه ۱۳ساله" کارت ملی نداره،اجازه گرفتن گواهینامه نداره،اجازه مسافرت رفتن نداره،حق رای دادن نداره،هیچ کارتجاری ومالی ای نمیتونه انجام بده و صلاحیت انجام هیچ کاری رو نداره! اما صلاحیت کافی برای"بله" گفتن سرسفرهی عقد رو😊💛🌻🚫درخواست دوستی ندید بخصوص آقایون،قبول نمیکنم،باتچکر🤌🏻 ....

سخته تشخیص چشمم عزیزم واست؟


چشم بسته!! در اصل پلکه و ابرو تا چشم

در سرزمینی که سقفها سوراخاند از مردم میخواهند به باران شک نکنند.نان هر روز کوچکتر میشود، اما دستانی که آن را میپزند، هر روز بزرگتر. عجیب نیست که شهر فرو میریزد، وقتی نگهبانانش، معمار ترکها هستند.مردم ساکتاند و سکوت، نه از ترس، که از شمارش می آید. شهر پر از اسم هاییست که دیگر صدا ندارند، اما از حافظه پاک نشدهاند. هر چه بیشتر حذف میکنند، حافظه فشرده تر میشود؛ و چیزی که فشرده شود، اگر نترکد، میبرد.این وضع ماندنی نیست، چون با خاموش کردن صدا، معنا از بین نمیرود؛ فقط عمیقتر میشود. آنها به این آرامش دل بستهاند، بی آن که بفهمند سکوتی که با زور ساخته شود، تکیهگاه نیست. ما این اسم ها را به خاطر میسپاریم ، نه برای سوگواری همیشگی، برای این که فراموشی، آخرین چیزیست که اتفاق نخواهد افتاد.... #ahura

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ن حساسیته😹

آها خوب فک کردم گریه کردی نگران شدم 🥺😘😘

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792