2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بزارم شناخته میشم اخه چشمام‌ معروفه‌ چشم نخورم😂🧿


کی با چش شناخته میشه

یه تاشو بذار😅

:)💛🌻 "دختربچه ۱۳ساله" کارت ملی نداره،اجازه گرفتن گواهینامه نداره،اجازه مسافرت رفتن نداره،حق رای دادن نداره،هیچ کارتجاری ومالی ای نمیتونه انجام بده و صلاحیت انجام هیچ کاری رو نداره! اما صلاحیت کافی برای"بله" گفتن سرسفرهی عقد رو😊💛🌻🚫درخواست دوستی ندید بخصوص آقایون،قبول نمیکنم،باتچکر🤌🏻 ....

این فکر کنم واسه تاپیک شام چی دارین بود منم الان از اونجا میام 


😂

چطوری دست میذارید روی نقطه ضعف‌های هم؟ من وقتی نقطه ضعف یکیو میدونم همش استرس دارم نکنه تو حرفام ناخوداگاه چیزی بگم اون فک کنه عمدی بوده ناراحت شه...
مژه ندارم زیاد ینی بوره ولی خب خودشون قهوه ای متوسط رو ب روشنه شاید عادی باشه ولی دوسشون دارم🤪😹

میگفتی میخوای عکس ابرو بذاری 

در سرزمینی که سقفها سوراخاند از مردم میخواهند به باران شک نکنند.نان هر روز کوچکتر میشود، اما دستانی که آن را میپزند، هر روز بزرگتر. عجیب نیست که شهر فرو میریزد، وقتی نگهبانانش، معمار ترکها هستند.مردم ساکتاند و سکوت، نه از ترس، که از شمارش می آید. شهر پر از اسم هاییست که دیگر صدا ندارند، اما از حافظه پاک نشدهاند. هر چه بیشتر حذف میکنند، حافظه فشرده تر میشود؛ و چیزی که فشرده شود، اگر نترکد، میبرد.این وضع ماندنی نیست، چون با خاموش کردن صدا، معنا از بین نمیرود؛ فقط عمیقتر میشود. آنها به این آرامش دل بستهاند، بی آن که بفهمند سکوتی که با زور ساخته شود، تکیهگاه نیست. ما این اسم ها را به خاطر میسپاریم ، نه برای سوگواری همیشگی، برای این که فراموشی، آخرین چیزیست که اتفاق نخواهد افتاد.... #ahura

مژه ندارم زیاد ینی بوره ولی خب خودشون قهوه ای متوسط رو ب روشنه شاید عادی باشه ولی دوسشون دارم🤪😹

گریه کردی 🥺

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
صبر کن پس

باش😄😀

:)💛🌻 "دختربچه ۱۳ساله" کارت ملی نداره،اجازه گرفتن گواهینامه نداره،اجازه مسافرت رفتن نداره،حق رای دادن نداره،هیچ کارتجاری ومالی ای نمیتونه انجام بده و صلاحیت انجام هیچ کاری رو نداره! اما صلاحیت کافی برای"بله" گفتن سرسفرهی عقد رو😊💛🌻🚫درخواست دوستی ندید بخصوص آقایون،قبول نمیکنم،باتچکر🤌🏻 ....

مژه ندارم زیاد ینی بوره ولی خب خودشون قهوه ای متوسط رو ب روشنه شاید عادی باشه ولی دوسشون دارم🤪😹

رنگش مشخص نیست مدل ابروهات خوبه

وقتی جوابت ندادم بدون چقدر برام بی ارزش بودی که در حد تایپ یه پیام هم ندیدمت

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز