2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلفون😕از این محافظ غذاها

ولی یه بادکنک چیه مگه زنگ بزن سوپر محل بگو بیاره

دنیا جای خوبی میشه   وقتی آدم های فهمیده کار بد دیگران رو تذکر بدن.اگر عمقی نگاه کنیم میبینیم مقصر این همه ظلم و بدبختی و فقر و جنگ فقط آدم بد ها نیستن بلکه اتفاقا آدم خوب هایی که بدی رو دیدن و سکوت کردن باعث و بانی اصلی مشکلات دنیا هستن. بیاید از این به بعد خودمونو مسئول تر بدونیم و با ایمان پیدا کردن به نقش خودمون توی زیبا شدن دنیا و با تلاش خودمون اوضاع رو بهتر کنیم.                   سکوت در برابر ظالمان، مشارکت با آنان است.(آیه ۱۶۵ سوره اعراف)                                                             امام جواد(ع):هر کار زشتی را تحسین و تأیید کند،در آن کار شریک است.

دستکش لاتکس ،کیسه فریزر

من هرگز از رحمت خدای مهربانم ناامید نمیشم.خداجانم اونی که الان این امضارو میخونه،به همه آرزوهاش برسون💜تا اینجا اومدی اگه دوست داشتی بهم بگو برات صلوات بفرستم

چندمه؟😂

وایی یاد خالم افتادم داشت برای نوش کیسه فریزر باد میکرد😐

اگه امکانش هست بخون خوش حال میشم.  ریحانها هستم🤓بهم میگن نازنین بهاره🤗دلیل انتخاب نام کار بریم هم اینه😍از اون بچه درس خونام😉بیماری اضطراب دارم😪خانواده ام درکم نمیکنن و....🤧مثل همه مشکل دارم مالی و....🥺ولی امیدوارم😀انیدم به اینده است 👩‍🔬 برای همه چیزش برنامه دارم💪🏻تک و توک و تو ذهنم چیدم😃حتما امیدم منو نا امید نمیکنه😅و میتونم یه چشم کوری هم به اونایی که میگن نمیتونی و نمیشه و تو مثل فلان نیستی و...بگم😂💪🏻خوشحالم که به دنیا اومدم😉ودارم زندگی میکنم🙄تلاش میکنم🙄حالا با هر مشکلی که هست میسازم🤗🤗خدایااا شکرت برا همه چیز😘🌹💃در اخر اگه امضامو خوندی یه صلوات مهمونم کن و ریپ بزن منم برات بفرستم😃
نه اون بدرد نمیخوره آخه باید مثل بادکنک فشار بالا باشه که ولش کنی بادش سریع خارج شه 

واسه تون جعبه که باید با فشار باد حرکت کنه؟نهایتا دستکش لاتکس .چیز دیگه ای نمیشه

دختری از سادات هستم.بر دشمن مرتضی علی لعنت.ما بچه های مادر پهلو‌شکسته ایم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز