2777
2789

آفرین 

 جان مادر نمی آیی؟چین های پیشانی مادر هنوز به تعداد دلخواهت نرسیده؟ فدای جانت جان مادر....میدانی تصمیم دارم به دنیا آمدی یا حتی در دلم جوانه زدی و کلبه احزانم را گلستان جوانه ات کردی چه صدایت کنم؟جان مادر.البته خیلی سال است که دوست دارم تورا جان صدا کنم راستی مادر، جایت خوب است؟دلت برای نوازش های مادرانه ام تنگ نیست که نمیایی  جان مادر جانه جانه جانم چه لذت بخش است وقتی حس کنم تو هستی و دست روی شکمم بگذارم و بگویم جان مادرعشق مادر، خانه ام سوت و کور است نمیایی؟چه زیباست در جمع باشم و تو فریاد بزنی ماما بگویم جان مادرنازنین فرشته مادر خدا در نزدیکی توست؟اگه دیدی یا صدایی از او شنیدی یا آن حوالی بوی خدا را حس کردی بگو مادرم منتظر من است اجازه بگیر و بیا به درونم تا از درونم تا وجودم و قلبم و زندگیم آشیانه بسازم برایت.جان مادر پیشانی ات را بوسیدن آرزویم شده وقتی که بدنت چند روزی شسته نشده باشد و بوی شیر بدهی و لباس نوزادی بر تن داشته باشی، آخ ،که چه لذتی دارد ماچی از بین دو ابرو ات بگیرم و بگویم خدایا شکر که جان دوباره دادی به وجودم آخ که قلبم تیر میکشد به آن لحظه فکر میکنم تنم میلرزد.من دوستت دارم حتی الان که ندارمت من عاشقت هستم جان مادر مرا رها نکن از این همه گریه های شبانه خسته شدم دیگر توانی برایم نمانده تورا می خواهم جان مادر😭😭

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم دوست دارم با شوهرم فرار کنم از دست مادرشوهرم. از بس مثل مار زهر داره. 😞 دیروز بهم گفت کاش بچت شبیه پسرم بشه منم گفتم مگه کن زشتم گفت نه دعا میکنم پیشونی بچت مثل تو بلند باشه خوشبخت باشه 

💚 صلوات برای سلامتی نی نیم❤ الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
من نمیدونم چرا تاپیک میزنین بعد کلا نیست میشین

ببخشید 😘

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم
منم دوست دارم با شوهرم فرار کنم از دست مادرشوهرم. از بس مثل مار زهر داره. 😞 دیروز بهم گفت کاش بچت ش ...

ما مجرد بودیم فرار کردیم😀

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم
یه جوری میگی انگار خیلی کار خوبیه فرار کردن😐💔

کار بدیم نیس

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم

دوست دختر پسر بودیم.من پانزده ستل اون نوزده دیگه زدیم به سیم آخه رو الفرارررررر

دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست هر طور مایلید حمل کنید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔متولد ۱۳۷۶.۱......هسدم
دوست دختر پسر بودیم.من پانزده ستل اون نوزده دیگه زدیم به سیم آخه رو الفرارررررر

الان کجایی؟ مال غرب کشورید؟ چون مثل اینکه رسم اونجاست که اگه خانواده مخالف بود فرار میکنن بعد دیگه خانواده رضایت میدن

 .
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792