همش تحقیرم میکرد و مسخرم میکرد یا ظاهرمو یا میگفت عقل نداری و این حرفا منم برا اولین بار جلوش وایسادمو دیشبو رفتم خونه مامانم چون شوهرم شبکار بود بعد دیشب برام یه پیام عاشقانه داد جوابشو ندادم چون یاد گرفته دلمو میشکونه بعد انتظار داره با یه پیام خر شم
امروزم که اومدم خونه همش سرگرم کارای خودم بودم فقط در حد لزوم باهاش حرف میزنم
اونوقت چند روز پیشا یکم تب و حالتای سرما خوردگی داشت بعدش خوب شد
بعد الان دلشو گرفته و هی آهو ناله میکنه و هی میره دستشویی و دولا دولا راه میره و هی سرفه میکنه تا یساعت پیش هیچیش نبودا و هی میره سر قرصا و بعد آب میخوره میگم اخه ماکه قرص خاصی نداریم یکم استامینوفنو پمادو قرص حساسیتو ایناس چی چی میره هی میخوره
بنظرتون فیلمشه ؟میخاد منو نگران کنه؟