2777
2789

دوستان می خوام یه موضوع عجیب براتون تعریف کنم.

یکی از دوستان خانوادگی ما ۱۵ سال پیش براثر سرطان سینه فوت کرد .خیلی جوون بود و یه دختر و دوتا پسر نوجوون داشت.

پدر این بچه ها بلافاصله ازدواج کرد و نامادری رو آورد بالای سر بچه ها.البته الان همشون ازدواج کردن.

از همون زمان هر از گاهی اون دختر رو می دیدم و همیشه به هر بهانه ای برای مادرش گریه میکرد و عکس پروفایلش هم، عکس قبر مادرش بود و هر هفته میرفت سرخاکش ...

 همیشه معده درد داشت و آدم عصبانی و پرخاشگری بود.وحتی بعداز ازدواج هم مرتب بچه خودش رو تنبیه میکرد.

توی صحبت های دکتر هلاکویی شنیده بودم که اگه کسی  یکسال بعداز فوت عزیزانش  به حالت عادی برنگرده و طوری رفتار کنه که انگار اون شخص تازه مرده ،به دلیل خشمیه که نسبت به اون شخص داره و یا خودش احساس گناه می کنه، بابت کارهایی که نسبت به اون شخص انجام داده و یا کارهایی که می تونسته ولی انجام نداده..

حالا او بعداز این همه سال به یه روانشناس خوب مراجعه کرده و اون دکتر تشخیص داده تمام ناراحتی ها و مشکلاتش به خاطر خشم و عصبانیتیه که نسبت به مادر خودش داشته !!.

گویا مادرش قبل از اینکه فوت کنه ،همیشه او رو تنبیه می کرده و یا با حرفاش اونو می رنجونده و این دختر  از مادرش کینه داشت ولی ازبابت این حس، احساس گناه میکرد.بعداز این همه سال تازه فهمیده که مشکل کار از کجاست و جالبه که دکتر بهش گفته حتی اگه مادرت زنده بود احتمالا تو الان باهاش رفت و آمد نمی کردی پس اینقدر غصه نخور و این عزاداری رو تموم کن.


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا فراموشششششم کردین😫😫😫😫😫🥺🥺  البته خودم اینجا بودم میخوندم😁 ولی زیادی ساکتم🙂

اینقدر ساکت نباش عزیزدل❤

بیا اینجا نظر بده ،باهم حرف بزنیم تا کمرویی ات از بین بره.اون دفعه گفتی می ترسم حرفی بزنم که کسی ناراحت بشه.....چون ما باهم دوستیم و بدخواه هم نیستیم کسی از دیگری ناراحت نمیشه.🌹🌹🌹

چرا حالت خوب نیست عزیزم؟؟

منم میونم باهمسرم سنگین شده

اینزوزا کلی گریه کردم،

میام براتون کامل مینویسم

لبخند بزن چون لایق لبخندی😊تو لایق یه زندگی شاد هستی😌زندگیت به لبخندای تو احتیاج داره به قوی بودن تو . . .🌻💛 
عزیزدلم .غصه نخور ...قهر و آشتی بین زن و شوهرا کاملا عادیه.🌹🌹🌹

سحرجون خیلی غصه میخورم الانشم اشکام داره میاد،من دختر حساس و زود رنجیم

لبخند بزن چون لایق لبخندی😊تو لایق یه زندگی شاد هستی😌زندگیت به لبخندای تو احتیاج داره به قوی بودن تو . . .🌻💛 
سحرجون خیلی غصه میخورم الانشم اشکام داره میاد،من دختر حساس و زود رنجیم

شاداب جان سلام 

عزیزم اوایل زندگی هممون پر از فراز و نشیب بوده 

گریه های یواشکی... بحث و سرسنگین بودن 

شما دو تا آدم با دنیای متفاوت هستین طبیعی هست تا همدیگه رو بشناسین زمان ببره 

عزیزم هر مسئله ای بالأخره یه راه حلی داره 

پس اگه میتونی اینجا مطرح کن اگه هم نمیشه از مشاور کمک بگیر 

تو خودت ریختن و فکر و خیال فقط اوضاعت رو بدتر میکنه 

نور خواهی مستعد نور شو.... 
شاداب جان سلام  عزیزم اوایل زندگی هممون پر از فراز و نشیب بوده  گریه های یواشکی... بحث و ...

عزیزم ممنونم،اره درست میگید ولی اون لحظه ادم له این چیزا فک نمیکنه فقط غصه میخوره،وقت کنم حتما میام اینجا میگم چون به شماها نیاز دارم


لبخند بزن چون لایق لبخندی😊تو لایق یه زندگی شاد هستی😌زندگیت به لبخندای تو احتیاج داره به قوی بودن تو . . .🌻💛 
عزیزم ممنونم،اره درست میگید ولی اون لحظه ادم له این چیزا فک نمیکنه فقط غصه میخوره،وقت کنم حتما میام ...

غصه هات که کمتر شد بیا پیشمون 

با جون و دل گوش میکنیم 🌻🌼

نور خواهی مستعد نور شو.... 
غصه هات که کمتر شد بیا پیشمون  با جون و دل گوش میکنیم 🌻🌼

عزیز منین

مرسی ک درکم میکنین

لبخند بزن چون لایق لبخندی😊تو لایق یه زندگی شاد هستی😌زندگیت به لبخندای تو احتیاج داره به قوی بودن تو . . .🌻💛 
دوستان می خوام یه موضوع عجیب براتون تعریف کنم. یکی از دوستان خانوادگی ما ۱۵ سال پیش براثر سرطان سین ...

روحش شاد

سحر جان چقدر این مطلب جالب بود برای من

ولی یکی از بستگان نزدیک ما فوت شده و من جز دو سه باری کل کل دوستانه هیچ مشکلی باهاش نداشتم 

از چندتا حرکتش ناراحت شدم اون زمانا که در قید حیات بود اوا اونقدر جدی نبود که نشه بخشیدش

خلاصه که خیلی باهم خوب بودیم حتی میگفت اگر روزی دختر داشته باشه با اینکه نسبتش نزدیک بود میگفت اسم من رو روش میزاره

اما غمگینم از فوتش نمیدونم چرا

شاید چون جوانمرگ شد 

شاید چون از آرزوهاش بهم گفته بود

یا اینکه میدیدم به بچه ش وابسته س و اونجوری که باید از زندگی لذت نبرده

حدود ده سالی میشه فوت شده و من تو شادترین و سخت ترین لحظات به یادش بودم و هستم محالی روزی بگذره یکبار یادش نکنم

و میدونستم عاشق یه خوراکی بود از وقتی فوت شده بدون فاتحه فرستادن براش نخوردم اون خوراکی رو

بنظرت مشکل من چیه که نمیتونم بیخیال باشمو فراموش کنم؟!!

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
عزیزم ممنونم،اره درست میگید ولی اون لحظه ادم له این چیزا فک نمیکنه فقط غصه میخوره،وقت کنم حتما میام ...

شاداب جان

ما اینروزها رو سپری کردیم

تهش هیچی نیست

آشتی میکنید به روال آدی برمیگردید و با یه بغل کردن هم یادتون میره

الان بنظرم بجای غصه خوردن به خودت برس و دلبری کن که زودتر آشتی کنید و سعی کن از کارهایی که باعث میشه دعواتون بشه فاصله بگیری😘

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792