سلام دوستای گلممم
من بارانرژی اومدم پیشتون😍😍😍
اون روز با راهنمایی های شما کمی آروم شدم
به خودم گفتم شیلان چرا خودتو اذیت میکنی
انقدر بدبین نباش
درسته همسرت کمک نمبکنه اما مرد مهربونی اجازه داده نیروی کمکی بگیری
از ابتدای زندگی مشترک حیاط و سرویسارو شسته
تمام مسئولیت پتمون با خودشه
و کلی چیزای مثبت دیگه که من بخاطر خستگی خودم ندیدمشون
خداروشکر گفتم و یه ذکر که مدام میگم با خودم ماشاالله لاحول و لا قوه الا بالله علی العظیم(توصیه میکنم این ذکر رو بهتون🥰)
باخودم گفتم درسته شاغلم و این انتخاب خودمه و زحمات و سختی هام در مقابل حس استقلال و رفاهم چیزی نیست
بعدش دیدم سارا جون تشکر کرده از سحرجون بخاطر ایران صدا
و سریعا رفتم و یه کتاب انتخاب کردم و عجیب بود که حال اینروزای من بود و با گوش دادنش حال دلم خوب شد
مرسی از همتون😍😍