2777
2789

سلام دوستای گلممم

من بارانرژی اومدم پیشتون😍😍😍

اون روز با راهنمایی های شما کمی آروم شدم 

به خودم گفتم شیلان چرا خودتو اذیت میکنی

انقدر بدبین نباش

درسته همسرت کمک نمبکنه اما مرد مهربونی اجازه داده نیروی کمکی بگیری

از ابتدای زندگی مشترک حیاط و سرویسارو شسته 

تمام مسئولیت پتمون با خودشه

و کلی چیزای مثبت دیگه که من بخاطر خستگی خودم ندیدمشون

خداروشکر گفتم و یه ذکر که مدام میگم با خودم ماشاالله لاحول و لا قوه الا بالله علی العظیم(توصیه میکنم این ذکر رو بهتون🥰)


باخودم گفتم درسته شاغلم و این انتخاب خودمه و زحمات و سختی هام در مقابل حس استقلال و رفاهم چیزی نیست 

 

بعدش دیدم سارا جون تشکر کرده از سحرجون بخاطر ایران صدا

و سریعا رفتم و یه کتاب انتخاب کردم و عجیب بود که حال اینروزای من بود و با گوش دادنش حال دلم خوب شد

مرسی از همتون😍😍

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
قربونت عزیزم  این دستورو مادرشوهرم درست میکنه منم از رو اون درست میکنم  شکر بستگی به خو ...

نوش جونتون ،من این حلوا رو خوردم😋

یه همسایه داریم اهل گرگان هستن ،ایشون برامون آوردن 

 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستای گلممم من بارانرژی اومدم پیشتون😍😍😍 اون روز با راهنمایی های شما کمی آروم شدم  ب ...

سلام شیلان جووووون🌺خداروشکر که حال دلت خوبه، چقدر قشنگه نگاه مثبتت به زندگی و همسرت.... إن شاالله سالیان سال در کنار هم با عشق زندگی کنید و سایه تون مستدام باشه.....ذکر قشنگی که گفتی معجزه میکنه، زندگیت سرشار از معجزه ی الهی

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
فکر کردم یادتونه😄  تو تاپیک سارا گفتم که 41سالمه

چقدر خووووب.... عمرت با عزت عزیزم

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
راستی شماها تا به حال خوراک زبون یا ساندویچ زبون  درست کردید؟ امشب همسرم خرید الان با پیاز، سیر ...

عیییی 🤮

نه درست کردم نه تابحال خواستم بخورم برعکس شوعرم عاشقشه

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

@بانوی_جوان  

بیا اینجا عشقم گمت کرده بودم

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
سلام دوستای گلممم من بارانرژی اومدم پیشتون😍😍😍 اون روز با راهنمایی های شما کمی آروم شدم  ب ...

به به، اول صبح با این پیام کلی انرژی گرفتم .ان شالله همیشه حال دلت خوب باشه.🌹🌹🌹🌹🌹😘😘

https://www.ninisite.com/discussion/topic/7806496/آموزش-استفاده-از-متن-خوان-فارسی-آفیس

الان این تاپیک رو دیدم .خودم هنوز انجام ندادم ولی استارترش نوشته بود که هرمتنی (حتی توی نی نی سایت) که بلند باشه رو با استفاده از این برنامه به صورت صوتی براش پخش میکنه.خیلی  برام جالب بود .🤩

سلام شیلان جووووون🌺خداروشکر که حال دلت خوبه، چقدر قشنگه نگاه مثبتت به زندگی و همسرت.... إن شاالله س ...

مرسی عزیزدلمم 

ممنونم از نگاه زیبای خودت و دعای خوبت🥰😘♥️

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
به به، اول صبح با این پیام کلی انرژی گرفتم .ان شالله همیشه حال دلت خوب باشه.🌹🌹🌹🌹🌹😘😘

مرسی سحر جون مهربان😍😍🥰🥰

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
دوستای خوبم که شاغلید و همزمان باید هم خانوم خونه باشید و هم کارمند نمونه بهتون خدا قوت میگم إن شاال ...

😍😍

عزیزممم موفق باشی و مانا ♥️

شغل یه روزی بازنشستگی داره اما حس یه خانوم خوب بودن یه مادر خوب بودن تا همیشع باید با ما باشه🥰

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز