2777
2789

امروز روز اول خرداد 

همین الآن برای چند لحظه به دست‌هات نگاه کن! شگفت انگیزن، اینطور نیست؟ در طول روز کارهای زیادی رو با کمکشون انجام می‌دیم و خیلی از مواقع حتی بهش آگاه نیستیم. امروز سعی کن موقع لمس کردن لیوان چای، دست زدن به گلدون اتاقت، استفاده از کرم مرطوب کننده، تایپ کردن یا ورق زدن برگه‌های کتاب و .. خوب بهشون و حسی که باهاشون تجربه می‌کنی دقت کنی. این بهت تجربه زندگی در لحظه رو هدیه می‌کنه. می‌تونی یک لاک خوشرنگ انتخاب کنی و به ناخن‌هات برسی، انگشترهای مورد علاقه‌ت رو دستت کنی و ازشون بابت همراهی‌ همیشگی‌شون تشکر کنی

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خط قلب

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

سلام دوستان،لینک کاربر نازگل بانوو و براتون میذارم مطالب کاربر رویا و بصورت پی دی اف و کتاب درآورده خیلی جالبه حتما یه سر بزنید قبلا هم مطالب بانو آرتمیس و دختر گرانبها و جمع آوری کرده بود

https://www.ninisite.com/discussion/topic/8688623/مطالب-roya-am-را-براتون-جمعآوری-کردم?page=1

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
سلام دوستان،لینک کاربر نازگل بانوو و براتون میذارم مطالب کاربر رویا و بصورت پی دی اف و کتاب درآورده ...

سلام میناجون .من دیروز سرگذشت کاربر رویا( تاپیک تجربه رویایی) رو خوندم .خیلی جالب بود .ممنون که لینکش رو گذاشتی .

عجب دختر باهوش و ناقلایی بود مخصوصا اون جایی که شوهرش بهش گفت از این خونه برو و رفت خوابید .رویا هم نقشه کشید که خودش رو نگران شوهرش نشون بده و الکی گریه و زاری کرد 😄😄😄😄

سلام دوستان،لینک کاربر نازگل بانوو و براتون میذارم مطالب کاربر رویا و بصورت پی دی اف و کتاب درآورده ...

عزیزممم ممنون که گذاشتی♥️

رویا جون از دوستای خوب من هستن و از سال ۹۷باهاش آشنا شدم 🥰🥰 مشاوره وترفنداش عالیه 👍🏻👍🏻

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست

سلام دوستان عزیزم .🌹🌹🌹

 حتما خبر فروریختن ساختمان مترو پل آبادان رو شنیدین

کاری ندارم که مقصر کیه ولی واقعا برای آدمهای بیگناهی که کشته شدند  خیلی ناراحت شدم .دیروز یه نفر نوشته بود که قبل از حادثه از اونجا رد شده و بچه ای که می خواسته  آزمایش بده...یا  کارگرها و بقیه کسانی که توی کافه  پایین ساختمان بودند،رو دیده بود .😔😔😔

خدا به بازماندگانشون صبر بده ...واقعا هیچ کس از یه لحظه بعدش خبر نداره و شاید ما باید اونقدر قوی باشیم که همیشه آمادگی شنیدن بدترین اخبار رو داشته باشیم چون به هیچ کس ضمانت ندادن که همیشه اوضاع خوب پیش بره و هیچ اتفاق بدی نیفته .

سلام دوستان عزیزم .🌹🌹🌹  حتما خبر فروریختن ساختمان مترو پل آبادان رو شنیدین کاری ندارم که م ...

سلام عزیزم از وقتی شنیدم تو همین فکرم  اون متنی که میگی رو دیدم و چقدر غصه دار شدم... استوری صاحب کافه رو دیدم که صبح همون روز گذاشته بود 

سحر انقدر غمگینم که حد نداره 

پس کی میخواد درست شه این وضعیت 😔😔😥

خانواده هاشون الان چی میکشن 😥


نور خواهی مستعد نور شو.... 
سلام عزیزم از وقتی شنیدم تو همین فکرم  اون متنی که میگی رو دیدم و چقدر غصه دار شدم... استوری صا ...

سلام فاطمه جون .🌹

آره واقعا ناراحت کننده است که یه عده آدم بیگناه به خاطر اشتباه مهندس ساختمان و بقیه که فقط به فکر سود خودشون هستن کشته شدند .😭😭😭😭😭

بعضی از بساز و بفروش ها این کارو می کنند .من یه مورد توی شهر خودمون دیدم که اول قرار بود ۴ طبقه بسازند و بعد از گرون شدن مصالح و قیمت ملک ،حالا تبدیل به ۸ طبقه شده البته  روی شناژی که مخصوص ۴ طبقه بوده !!!!

فقط به خاطر این که با زیاد شدن تعداد طبقات و واحد ها سود بیشتری به جیب بزنند .!!

سلام فاطمه جون .🌹 آره واقعا ناراحت کننده است که یه عده آدم بیگناه به خاطر اشتباه مهندس ساختمان و ب ...

😔😔😔

چقدر آدم باید بی وجدان باشه خودش رو مدیون کنه و مردم رو بدبخت 

هر چی میگذره به این جمله که به غرب رفتم و مسلمان ندیدم ولی اسلام دیدم 

و به شرق رفتم و مسلمان دیدم ولی اسلام ندیدم

 بیشتر پی میبرم 

نور خواهی مستعد نور شو.... 

سلام دوستان گلم

من هم مثل شما از دیروز خبر ریزش ساختمان رو که شنیدم حال دلم عجیب بهم ریخته و مدام اشک میریزم

هرکاری میکنیم امید رو بیاریم تو زندگی و به همدیگه منتقل کنیم اتفاقات عجیب باعث میشه بیشتر بفهمم که هرلحظه حتی برای رفتن تو یه خیابون هم زیاد امید نداشته باشم برگردم حالمو بدتر میکنه

واقعا این دنیا اصلا دیگه قشنگ نیست

خدا صبر بده به داغدیدگان حادثه و نگذره از باعث و بانی این اتفاقات 

😔😔😔😔😔😔😔

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز