سلام دوستان گلم
من هم مثل شما از دیروز خبر ریزش ساختمان رو که شنیدم حال دلم عجیب بهم ریخته و مدام اشک میریزم
هرکاری میکنیم امید رو بیاریم تو زندگی و به همدیگه منتقل کنیم اتفاقات عجیب باعث میشه بیشتر بفهمم که هرلحظه حتی برای رفتن تو یه خیابون هم زیاد امید نداشته باشم برگردم حالمو بدتر میکنه
واقعا این دنیا اصلا دیگه قشنگ نیست
خدا صبر بده به داغدیدگان حادثه و نگذره از باعث و بانی این اتفاقات
😔😔😔😔😔😔😔