سلامت باشی عزیزم .
دیروز داشتم با بچه ها کارتون میدیدم .واقعا قشنگ بود این اسمش بود( 2 SING)واقعا لذت بردم .همون موقع شوهرم از اداره اومد و بدو بدو ناهارش رو گذاشتم روی میز و اومدم نشستم جلوی تلویزیون .بچه ها داد می زدن مامان بیا جای خوبشه.😂😂😂
بعدش همسرم اومد یه نگاهی کرد و گفت: این که کارتونه 🤨
اینقدر عجله داشتی فکر کردم چه فیلمیه🤔🤔😂