parisa_75im مدیر استارتر عضویت: 1398/03/26 تعداد پست: 376 عنوان آون توستر 186 بازدید | 9 پست سلام دوستان کسی آون توستر فلوریا داره؟؟ نیم کیلو باش ولی پسته باش🤓✌ 1400/10/13 | 19:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
parisa_75im مدیر استارتر عضویت: 1398/03/26 تعداد پست: 376 ن من میخواستم بخرم ک فروشنده گف نخر چرا؟ نیم کیلو باش ولی پسته باش🤓✌
زرورق عضویت: 1396/08/12 تعداد پست: 7734 واسه من مدل دیگه اس چه کسی میداند؟ که تو در پیله تنهایی خود، تنهایی؟ که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟ پیله ات را بگشا، تو به اندازه ی پروانه شدن زیبایی ....💗
sisbsjajajsjjsjspp عضویت: 1399/04/24 تعداد پست: 8506 چرا؟ یادم نیس مارکشو فروشنده گف زیاد ب کارت نمیاد هم اینکه توش خیلی کوچیک بود فک کنم ب زور قالب اینا توش جا میشد
nemidonamtobego عضویت: 1400/07/21 تعداد پست: 357 من بایترون دارم عالیه عالیه از هزار تا فر جلوتره برام همه چی هم داره . عضو گروه تاپیک بامداد خمار وزن اولیه ۷۴ وزن فعلی ۶۷ ، وزن هدف ۵۵💪گروه زرد💛
parisa_75im مدیر استارتر عضویت: 1398/03/26 تعداد پست: 376 من بایترون دارم عالیه عالیه از هزار تا فر جلوتره برام همه چی هم داره . تازه خریدی؟چند خریدیش؟فن اینا هم داره دیگه؟ نیم کیلو باش ولی پسته باش🤓✌
nemidonamtobego عضویت: 1400/07/21 تعداد پست: 357 تازه خریدی؟چند خریدیش؟فن اینا هم داره دیگه؟ نه عزیزم پنج سال پیش خریدم ۵۰۰ خریدم الان فک کنم چهار تومن باشه فن نمیدونم چیه ولی هم از بالا هم پایین داغ میشه جوجه گردان و سینی و .. همه چی داره توش عضو گروه تاپیک بامداد خمار وزن اولیه ۷۴ وزن فعلی ۶۷ ، وزن هدف ۵۵💪گروه زرد💛
parisa_75im مدیر استارتر عضویت: 1398/03/26 تعداد پست: 376 نه عزیزم پنج سال پیش خریدم ۵۰۰ خریدم الان فک کنم چهار تومن باشه فن نمیدونم چیه ولی هم از بالا هم پای ... مرسی عزیزم💗🌺 نیم کیلو باش ولی پسته باش🤓✌