2777
2789
عنوان

خیلی دلم شکست😔😔😭

120 بازدید | 11 پست

توروخدا بگید چکار کنم شوهرم همش از وقتی زایمان کردم مسخرم میکنه بخدا هیکلم هیچ تکونی نخورده تاره لاغرتر از قبل زایمانمم شدم مثل دوران مجردیم 

هیچ تغییری نکردم اونوقت همش بهم میگه مثل پیرزنا شدی از بس لاغر شده صورتت با اینکه من سنم خیلی کمتر سن واقعیم میزنه اون اولای زایمانمم میگفت شکمت اویزون شده یا اینکه امروز یه دختر افریقایی تو تلویزیون بود میگه رنگ توعه پوستش 😔خیلی دلم شکست اما اصن ب روی خودم نیاوردم همیشه زنی بودم براش که از هیچ محبتی دریغ نکردم همیشه تعریفشو کردم هیچوقت دلم نیومد دلشو بشکونم وقتیهم با خواهز و مامانم دردو دل میکنم میگن ناشکری نکن اون تورو دوست داره میگم اگه دوس داره چطور دلش میاد اینارو بهم بگه .من خیلی مشکلاته دیگه هم در مقابل این مشکلم دارم یکجا نشینی با جاری ای که مثل دشمنمه و ب شوهرم چشم داره و هزارتا چیز دیگه.دیگه بریدم با یه بچه شش ماهه دست تنهام خیلی داغونم توروخدا یه راه حلی بدید بهم،😢😢😢😢😢

پاشو خودتو جمع کن ببینم

عرضه داشته باشی هم دم جاریو می‌چینی هم یه 💩 درست حسابی به شوهرت میخورانی که دگ از این نمکا نریزه

تو چجور زنی هستی؟؟ 

ای عشق... از آتش اصل و نسب داری  از تیره ی دودی  از دودمان باد آب از تو طوفان شد  خاک از تو خاکستر از بوی تو آتش در جان باد افتاد  هر قصر بی شیرین چون بیستون ویران هر کوه بی فرهاد کاهی به دست باد هفتاد پشت ما از نسل غم بودند ارث پدر ما را اندوه مادرزاد  از خاک ما در باد بوی تو می آید تنها تو میمانی ما میرویم از یاد💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب چکار کنم ؟اگه عرضه داشتم که نمیپرسیدم

عزیزم اول سعی کن با دلخوری مطرح کنی بگو من ظاهر تو رو قبول کردم توام قبول کن زن و شوهر اینجوری باید باشن بگو به نظر خودت این حرفات شوخیه اما منو ازت دلسرد میکنه 

اگر بازم تکرار کرد دعوا کن و ایرادای ظاهریشو بکوب سرش

ای عشق... از آتش اصل و نسب داری  از تیره ی دودی  از دودمان باد آب از تو طوفان شد  خاک از تو خاکستر از بوی تو آتش در جان باد افتاد  هر قصر بی شیرین چون بیستون ویران هر کوه بی فرهاد کاهی به دست باد هفتاد پشت ما از نسل غم بودند ارث پدر ما را اندوه مادرزاد  از خاک ما در باد بوی تو می آید تنها تو میمانی ما میرویم از یاد💔
عزیزم اول سعی کن با دلخوری مطرح کنی بگو من ظاهر تو رو قبول کردم توام قبول کن زن و شوهر اینجوری باید ...

هزاران بار در مورد این چیزا باهاش حرف زدم اما فایده نداره

هزاران بار در مورد این چیزا باهاش حرف زدم اما فایده نداره

دعوا کن مث خودش شو

ای عشق... از آتش اصل و نسب داری  از تیره ی دودی  از دودمان باد آب از تو طوفان شد  خاک از تو خاکستر از بوی تو آتش در جان باد افتاد  هر قصر بی شیرین چون بیستون ویران هر کوه بی فرهاد کاهی به دست باد هفتاد پشت ما از نسل غم بودند ارث پدر ما را اندوه مادرزاد  از خاک ما در باد بوی تو می آید تنها تو میمانی ما میرویم از یاد💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یاداوری

ririkono | 6 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز