2777
2789
عنوان

به دادم برسید

146 بازدید | 5 پست

سلام مامانا

پسرم ۱۷ ماهشه

از خواهرزادم سرما گرفته

بردمش دکتر شربت پلارژین و استامینوفن و قطره روغن سیاه دونه نوشت

دماغش هرررکاری میکنم باز نمیشه نمیذاره پوار بزنم

حموم هم بردیمش بازم خالی نشد دماغش

بچه م نفس کم میاره همش

یهو خلت گلو و دماغ میره تو حلقش خالت خفگی بهش دست میده دور از جون

اسپری هم میزنم مرتب تا الان بی فایده بوده

چیکار کنم؟

دارم میمیرم از غصه

خدایا هر لحظه شکرت♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم این مشکل دارم دیوونه شدم شبا نمتونه شیر هم بخوره 

بعد ازدوتا بارداری پوچ که هر دوبارهم کوتاژشدم بعد عمل هسیتروسکوپی که انجام دادم بعد کلی زجری که کشیدم آبان امسال بی بی چکم متبت شد هر روزباید امپول بزنم روزی ده تا قرص باید بخورم حالا میشه برام دعا کنی صلوات برام بفرستی نی نی ام صیحیح سالم بیاد بغلم سرنمازاتؤن برام دعا کنید ازخدا بخاید صیحیح سالم بیاد بغلم اللهم صل الله محمد وآل محمد{وعجل فرجهم} سال ۹۵                               ۹/۹/۹۹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز