2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من انتقال دادم اول بتام رفت بالا دو رور بعد اومد پایین شما میدونی علتش چیه؟

من به اون مرحله نرسیدم فعلا دارم دارو تزریق مکنم فولیکولام کم.....مال شما چند تا بود؟ جتسیتم انجام دادی؟

من به اون مرحله نرسیدم فعلا دارم دارو تزریق مکنم فولیکولام کم.....مال شما چند تا بود؟ جتسیتم انجام د ...

مام تعیین جنسیت هم انجام میده ..من بهار امسال ای وی اف رو انجام دادم اونجا ، خیلییی نا امید بودم دعا کنید برام امیدوارم شما هم نتیجه بگیرید

مام تعیین جنسیت هم انجام میده ..من بهار امسال ای وی اف رو انجام دادم اونجا ، خیلییی نا امید بودم دعا ...

سلام عزیزم هزینه ی آی وی اف شما چقدره؟

اگر مشکل ناباروری نداشته باشی و فقط بخاطر تعیین جنسیت بخوای انجام بدی چقدر میشه؟

سلام عزیزم هزینه ی آی وی اف شما چقدره؟ اگر مشکل ناباروری نداشته باشی و فقط بخاطر تعیین جنسیت بخوای ...

من حدود 20 تومن اینطورا شد اما برای ای وی اف بالاتر میشه حتما.زنگ بزنید راحت میگن بهتون

سلام

وقت همگی بخیر

من هم باید برم تو سیکل ای وی اف ولی چیزی زیاد در موردش نمیدونم 

فقط بهم گفته بودن روز اول تا سوم پریود برم برای سونوگرافی که شانس من دیروز پریود شدم و شنبه باید برم برای سونو که میشه روز چهارمم🤪 

فقط نمیدونم شنبه که میرم از همون روز داروهای مخصوصش رو شروع میکنن یا نه؟

براي سلامتي ني ني تو دلم دعا كنيد 🙏🏻

البته من یه پسر ۹ ساله دارم که طبیعی باردار شدم

سال قبل هم یبار خارج رحمی باردار شدم و بازم تو اقدام بودم 

یکی دوبار بی بی چکم مثبت میشد ولی سر تاریخ پریود میشدم

سر بارداری اولم زیر سینه هام کهیر زد که سر این بارداریامم از رو همین کهیرا میفهمیدم خبرایی هست 

از اونجایی که تحت نظر کیلینیک ابن سینا بودم و مشکل خودایمنی داشتم رفتم پیش متخصص ایمونولوژی که فهمیدم بله ana بالا هست و الانم پریدنیزلون میخورم برای پایین اوردن سیستم ایمنی بدن 

از طرفی هم وضعیت مورفولوژی اسپرم همسرم  به خاطر استرس شرایط کار خراب شده و‌بهتره ای وی اف انجام بدیم

براي سلامتي ني ني تو دلم دعا كنيد 🙏🏻

شما با دارو چند تا فولی داشتین 

دلم برای پسرای عزیزم که با رفتنشون داغ بزرگ بر دلم گذاشتن هیچوقت نتونستم بغلشون بگیرم کاش فقط یک لحظه میددمشون تا منم باوم میشد  مامان  شدم.خدایا دیگه تحمل مطب دکترا و آمپول و تخمک کشی و انتقال رو ندارم خودت به دل زخم خوردمون نگاه کن ولطف و معجزه ات رو شامل حالمون کن.نه به خاطر من به خاطرهمسرم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز