2777
2789
عنوان

هتل انتالیا

1422 بازدید | 30 پست
دوستان سلام من برای خردادمیرم انتالیا بین هتل تایتانیک و دلفین امپریال و دلفین پالاس موندم تو بوکینگ درجه دلفین پالاس بالاتره و دلفین امپریال رو میگن غذاهاش تکراریه خصوصا برای بچه ها کسی تجربه این هتلها رو داشته
همسرم بهترینم دوستت دارم
من هیچ کدوم رو نرفتم اصلا تا حالا آنتالیا نرفتم اصلا کلا تا حالا از ایران بیرون نرفتم هر جا میری خوش بگذره بهت
اینکه تو درست میگی، معنیش این نیست که من اشتباه می‌کنم، فقط زندگی رو اونجوری که من دیدم ندیدی!!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هر سه رو رفتم دلفین پالاس....شک نکن بهترینه
وصف رخساره خورشید ز خفاش مپرس  دوست عزیز لطفا متن امضاء من رو بخونید نی نی سایتی گرامی لطفا اگر با کامنتهای من مخالفتی داشتید احساستون رو کنترل کنید و من رو ریپلای نکنید مگر اینکه مستقیما شما رو مخاطب قرار داده باشم یا استارتر تاپیکی باشید که توش پست گذاشتم ، من مایل نیستم هیچ بحث و تبادل نظری با مخالفانم داشته باشم مگر اینکه خودم اعلام آمادگی کنم پس خودتون رو خسته نکنید و با اجتناب از هر بحث بیهوده ای در حق اعصاب و شخصیت من و خودتون لطف بزرگی بفرمایید
غذاهای دلفین پالاس خیلی عالی و.متنوعه اتفاقا دوست من با بچه اش که دو سالشه اومده بود...امپریال هم خوبه اما پالاس واقعا بهتره تایتانیک بین اینا انتخاب سومه اما از خیلی هتلهای دیگه بهتره اونم
وصف رخساره خورشید ز خفاش مپرس  دوست عزیز لطفا متن امضاء من رو بخونید نی نی سایتی گرامی لطفا اگر با کامنتهای من مخالفتی داشتید احساستون رو کنترل کنید و من رو ریپلای نکنید مگر اینکه مستقیما شما رو مخاطب قرار داده باشم یا استارتر تاپیکی باشید که توش پست گذاشتم ، من مایل نیستم هیچ بحث و تبادل نظری با مخالفانم داشته باشم مگر اینکه خودم اعلام آمادگی کنم پس خودتون رو خسته نکنید و با اجتناب از هر بحث بیهوده ای در حق اعصاب و شخصیت من و خودتون لطف بزرگی بفرمایید
آوا جون ساحل خوب ، استخر خوب ، سرسره های آبی، لونا پارک کلا برای بچه چهار ساله عالیه
وصف رخساره خورشید ز خفاش مپرس  دوست عزیز لطفا متن امضاء من رو بخونید نی نی سایتی گرامی لطفا اگر با کامنتهای من مخالفتی داشتید احساستون رو کنترل کنید و من رو ریپلای نکنید مگر اینکه مستقیما شما رو مخاطب قرار داده باشم یا استارتر تاپیکی باشید که توش پست گذاشتم ، من مایل نیستم هیچ بحث و تبادل نظری با مخالفانم داشته باشم مگر اینکه خودم اعلام آمادگی کنم پس خودتون رو خسته نکنید و با اجتناب از هر بحث بیهوده ای در حق اعصاب و شخصیت من و خودتون لطف بزرگی بفرمایید
من تا الان ده دوازده بار انتالیا رفتم پ هر دفعه یه هتل ...دو تا هتل بودن که میتونم با اطمینان به هر کسی توصیه کنم یکی همین دلفین پالاس یکی لیماک لیمرا فقط لیماک لیمرا یه مقدار دوره تو بلک هست اما دلفینها تو لارا هستن و خیلی راحت میتونی بری مرکز خرید تراسیتی از هتل بیا بیرون اونور خیابون اتوبوس شماره صفر هفت رو سوار شو درست جلوی تراسیتی ایستگاه داره
وصف رخساره خورشید ز خفاش مپرس  دوست عزیز لطفا متن امضاء من رو بخونید نی نی سایتی گرامی لطفا اگر با کامنتهای من مخالفتی داشتید احساستون رو کنترل کنید و من رو ریپلای نکنید مگر اینکه مستقیما شما رو مخاطب قرار داده باشم یا استارتر تاپیکی باشید که توش پست گذاشتم ، من مایل نیستم هیچ بحث و تبادل نظری با مخالفانم داشته باشم مگر اینکه خودم اعلام آمادگی کنم پس خودتون رو خسته نکنید و با اجتناب از هر بحث بیهوده ای در حق اعصاب و شخصیت من و خودتون لطف بزرگی بفرمایید
من دارم میرم بیرون عزیرم سوالی داشتی بنویس شب میام میبینم.برات جواب میدم
وصف رخساره خورشید ز خفاش مپرس  دوست عزیز لطفا متن امضاء من رو بخونید نی نی سایتی گرامی لطفا اگر با کامنتهای من مخالفتی داشتید احساستون رو کنترل کنید و من رو ریپلای نکنید مگر اینکه مستقیما شما رو مخاطب قرار داده باشم یا استارتر تاپیکی باشید که توش پست گذاشتم ، من مایل نیستم هیچ بحث و تبادل نظری با مخالفانم داشته باشم مگر اینکه خودم اعلام آمادگی کنم پس خودتون رو خسته نکنید و با اجتناب از هر بحث بیهوده ای در حق اعصاب و شخصیت من و خودتون لطف بزرگی بفرمایید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز