2777
2789
سلام والا یادمه شیرموز  با کلی اجیل میخوردیم تخم بلدرچین میریختم توش خام  مزش مشخص نمی ...

اشتباه گفتين يك مورد رو

اينكه زن نبايد ارضا باشه

تو اقدام پسر اول زن بايد ارضا شه و بعد مرد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام کسی هست بیاد کمک برا رژیم؟نتیجه گرفتین؟خواهش میکنم اگه قصد دارید بیاین تایپک بزنید با جزئیات بگ ...

بيا تاپيك من رژيمم صفحه اخر گفتم

منم پس فردا اقدام دارم ببينم جنسيت چى ميشه😆

عزیزم رژیم الکیههه من سه ماه رژیم بودم روز آزاد شدن تخمک رفتم سونو همه آزمایشات انجام دادم دکترم تضمین ۱۰۰درصدی داده الان رفتم سونو ntمیگه احتمال اینک دختر باشه بیشتره از سالم بودنش خوشحال شدم اما دوسنداشتم دختربشه نمیخام حسای مضخرفی ک ب عنوان ی زن تجربه کردم و تجربه کنه ولی خب انگار خواست خدا بوده 😪 

مهدیس جون فکر کنم اقداممون نزدیک هم باشه

منم میخوام

بیاین یه گروه بزنیم

پرسید اسم مستعار؟با صداقت جواب دادم ندارم، این شد که اسم کاربریم شد ندارم(از بس پرسیدین اینجا جواب دادم😁)تازه قبلا ندارم خالی بود،بعد از مدتها اومدم سایت دیدم چندتا عدد اومده جلوش
سلام ببخشید برای رژیم چه کارایی انجام دادین 

عزیزم رژیمم سه ماه بود که حذف ی سری از غذاها کلسیم و منیزیم مصرف پتاسیم و سدیم دار و برسی فولیکول و آزاد شدن تخمک ک هیچ تاثیری هم نداشت همه چی دست خداست بچم دختر شد

سلام کسی از رژیما نتیجه گرفته

برای پیشرفت زندگیمون و خونه دار شدنم به این زودی صلوات بفرستین لطفا😣دلم میخواد خونه دار بشم خدا.خداروشکر خونه خریدیم فقط بتونیم قسط وقرضمونو به مامانم بدیم 
سلام کسی از رژیما نتیجه گرفته

برای پسردار شدن

برای پیشرفت زندگیمون و خونه دار شدنم به این زودی صلوات بفرستین لطفا😣دلم میخواد خونه دار بشم خدا.خداروشکر خونه خریدیم فقط بتونیم قسط وقرضمونو به مامانم بدیم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز