2777
2789
عنوان

شوهر نابلد

310 بازدید | 5 پست

من تو زندگیم چیزی کم ندارم منتها از رفتارای شوهرم ناراضیم اخلاقای تند بی اعصاب نه یبار از من تعریف میکنه نه تو جمع محبتی داره میفرسشم مثلا دنبال ی کار اداری میاد اعتراضشو ب جون من میزنه ی حرفیو باهاش مطرح میکنم یا خونه دعوا ب پا میکنه یا میره بد ب خانوادش میرسونه رلبطه منو خانوادشم خراب میکنه...کلا نسبت ب خانواده خودشم خوب رفتار  نمیکنخ مهربونه  ولی تو عمل بد رفتار میکنه خشک بی روح بد دهن  دوسش ندارم و دیگه داره وجودش اذیتم میکنه...

قبل از ازدواج، ندیده بودیش؟!

اگر کسی بهم بی احترامی کنه، با بی احترامی جوابشو نمیدم چون من آدم محترمی‌ام. اگه کسی دلمو شکوند، میسپرمش به خدای عادل و مهربونم که حقشو بذاره کف دستش.اما اگه کاربر غیر خانم هستی و اومدی تو سایت زنان و زایمان وسط تاپیکای زنونه، خودتو شیرین کنی و دل چند تا خانم ساده‌لوح رو ببری، انتظار نداشته باش باهات برخورد خوبی داشته باشم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جمله آخرتو دوس داشتم...باید یه بار تو دعوا به شوهرم بگم دیگه داره وجودت اذیتم میکنه😂ولی خارج از شوخی همسر منم همینه...رو مخمه کلا...همش میگم کاش نباشه کاش از این در بره برنگرده دور از جون شما

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز