mozhiaa مدیر استارتر عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 1248 عنوان بسته ی پستی 810 بازدید | 10 پست بچه ها وقتی میرم تو سایت رهگیری مرسوله و کدشو وارد میکنم . میزنه ورود مرسوله از دفتر پست به منطقه ی پستی. این یعنی بستم رسیده به شهر خودم؟ تیکر رسیدن به عشقمه☺ 1400/10/07 | 06:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گیسو۲۲ عضویت: 1398/12/06 تعداد پست: 1648 اگه میخوای بدونی کی میرسع دستت مینویسه بسته تحویل نامه رسان شد دقیقا همون روزش میاد ...ممکنه این روند ورود ب منطقه ی پستی دوسه روز طول بکشه
mozhiaa مدیر استارتر عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 1248 اگه میخوای بدونی کی میرسع دستت مینویسه بسته تحویل نامه رسان شد دقیقا همون روزش میاد ...ممکنه ا ... اگه امروز زنگ بزنم به اداره ی پست منطقمون چی؟ نمیارن برام؟ تیکر رسیدن به عشقمه☺
nila1378 عضویت: 1399/11/27 تعداد پست: 17204 نهههه شهر هموناس اگه امضامو میخونی برای اینکه خونه رویایی خودمو بخرم یه صلوات بفرست ممنون ❤️بگین منم برای شما دعا کنم 🌹
گیسو۲۲ عضویت: 1398/12/06 تعداد پست: 1648 اگه امروز زنگ بزنم به اداره ی پست منطقمون چی؟ نمیارن برام؟ پست روند خودشو طی میکنه ...خیر
mozhiaa مدیر استارتر عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 1248 نهههه شهر هموناس مطمئنی؟😣 تیکر رسیدن به عشقمه☺
mozhiaa مدیر استارتر عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 1248 پست روند خودشو طی میکنه ...خیر اها ممنون عزیزم 😘 تیکر رسیدن به عشقمه☺
nila1378 عضویت: 1399/11/27 تعداد پست: 17204 مطمئنی؟😣 اره بابا تازه رفته بسته تو منطقه پستیحتی وقتی تخگحویل به مامور هم میده مینویسهارسال ب شهر مقصد مینویسهحدود 24 ساعت دیگه میرسه اگه امضامو میخونی برای اینکه خونه رویایی خودمو بخرم یه صلوات بفرست ممنون ❤️بگین منم برای شما دعا کنم 🌹
mozhiaa مدیر استارتر عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 1248 اره بابا تازه رفته بسته تو منطقه پستی حتی وقتی تخگحویل به مامور هم میده مینویسه ارسال ب شهر مقصد م ... وای نه😔 تیکر رسیدن به عشقمه☺