2777
2789

چ علائمی داشت ک فهمیدین بیش فعاله

میشه برا سلامتی پسرم یه صلوات بفرستی😢...(هورااااا پسرم خوب شد😍😍😍پسرم حساسیت ب پروتیئن گاوی داشت ک کاملا خوب شده....اینو میگم ب تمام کسایی ک مشکل من رو داشتن فقط پرهیز از چیزایی ک بچتون بهش حساسیت داره میتونه کمکتون کنه وگرنه هیچ دارویی کمکتون نمیکنه..دیدم ک میگم😙😍ب امید سلامتی کامل همه بچه ها😍😍😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ن واقعا نیست که هرچیو میبینه خراب میکنه

نمیدونم ..‌فقط  میخوام علائمش رو بدونم

میشه برا سلامتی پسرم یه صلوات بفرستی😢...(هورااااا پسرم خوب شد😍😍😍پسرم حساسیت ب پروتیئن گاوی داشت ک کاملا خوب شده....اینو میگم ب تمام کسایی ک مشکل من رو داشتن فقط پرهیز از چیزایی ک بچتون بهش حساسیت داره میتونه کمکتون کنه وگرنه هیچ دارویی کمکتون نمیکنه..دیدم ک میگم😙😍ب امید سلامتی کامل همه بچه ها😍😍😍

بچهای فامیلای ماهم اینجوریه علایمشون    میرن توی یچخال همه کشوهارو میریزن بیرون  میرن زیر تلویزون میشینن   آب میپاشن  توف میکنن   یچیزیو پرت میکنن سمت تلویزون و......   و این یعنی پیش فعالی 

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
نمیدونم ..‌فقط  میخوام علائمش رو بدونم

من گفتم بخون

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز