2777
2789

وای واقعا اعتماد میکنی به این کرم ها ؟؟هیدروکینون دارن علاوه بر اینکه سرطان زا هستن به محض قطع کردن لک های بدتر میاره صورتت

چرا روغن هسته ی انار نمیزنی پوستتو عین آینه کنه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم یه کرم معجزه درست کردم برای خودم فقط استفاده میکنم 🦦 روشن کننده و ضد لک هست برای اونایی که جای جوش قرمز یا قهوه ای هم دارن خیلی خوبه 

                                                                           🎃Walking dead

میگن عوارض داره ولی استفاده که کردن واقعا معجزه شد محشر بود پوستشون ولی قطع که کردن جای لک ها رفته بود اما پوست شادابی و... که موقع استفاده داشت ازبین رفته بود 

اگرمیخواهی شخصیت واقعی یک انسان رابشناسی به حرف هایی که دیگران درباره اومیزنند توجه نکن ببین که او درباره دیگران چطور صحبت میکند.  <تلستوی>
نشنیدم چجوریه؟

عزیزم یه روغن ساده هست که از روغن گیری شهرت میتونی گیر بیاری 

من سال هاس استفاده میکنم

شبا قبل خواب بزن صورتت ببین چقدر پوستتو خوشگل میکنه ضدجوش و لک ضد چین و چروک 

روشن کننده و سفت کننده 

هر مشکلی داشته باشه پوستت این روغن حل میکنه 


بچه ها من صورتمو عادت دادم چیکار کنم باید بزنم کرم دساز وگرنه نمیشه نگام کنن.  دوسته عزیزی که ...

کم کم قطع کن مثلا هفته ای دوبار بعد هفته ای یه بارو...

اگرمیخواهی شخصیت واقعی یک انسان رابشناسی به حرف هایی که دیگران درباره اومیزنند توجه نکن ببین که او درباره دیگران چطور صحبت میکند.  <تلستوی>
کم کم قطع کن مثلا هفته ای دوبار بعد هفته ای یه بارو...

کم میکنم باز صورتم خراب میشه الان سه سال دارم هرشب میزنم صورم خوبه همینطوری نزنم صورتم انگار حاملم ولکه های قهوه ای رو پوستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792