2777
2789
عنوان

بنظر شما چی

46 بازدید | 3 پست

یکی از فامیلا دیشب برای بار اخر و جواب نهایی خانوادش رفتن خاستگاری... تا الان چنبار رفته بودن خانواده دختر ناراضی بودن... حالا دیشب برای جواب ک رفتن هنوز جواب ندادن و گفتن فردا یا پس فردا جواب میدیم بنظرتون میخوان جواب منفی بدن یا مثبت

مثبت تویی و منفی منم   فیزیک در تسخیر توست...از دور جذبم میکنی...عاشق ربای آهنی  

مثبت 

احترام به عقاید یعنی من به محدودیت هایی که برای خودت گذاشتی احترام بزارم نه به محدودیت هایی که میخوای برای من بزاری   تبادل نظر و گپ زدن رو دوست دارم اما با تویی ک فک میکنی فقط خودت حالیته و عقل کلی حرفی ندارم اوکی تو خوبی 🙄🤗دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید شبان آهسته می گریم؛ که شاید کم شود دردم... تحمل می‌رود اما شب غم سر نمی آید 🚶🏻‍♀️🕳️

میخوان اگه بشه مثبت بدن دیگه‌وگرنه منفی بود فکر نمیخواست که

بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز