بستگی داره به خودت
اگه تو هم درون گرا باشی،فک نکنم مشکلی پیش بیاد
و اینکه بستگی داره "حرف های چرت بقیه" منظورش چیه؟
چون معمولا خانوم ها زیاد حرف میزنن،مثلا تازه ازدواج کردین و خیلی ذوق زده ای،حتی نمیدونی چی میخوای بگی،فقط میخوای حرف بزنی
اینکه برگرده بگه حرف چرت و پرت دیگه نگو،میخوره تو ذوقت و حالت خراب میشه
ولی اگه منظورش حرف های خاله زنک بقیه اس،منم بهش حق میدم