2777
2789
عنوان

درد پریودی

| مشاهده متن کامل بحث + 551 بازدید | 46 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگم‌نکنه خون کم بیاد گاهی خودمو نمیشورم فقط بادستمال خودمو خشک میکنم

کاری ب کم اومدن خون نداره

وای ن حتمن خودتو بشور دختر 

با آب گرم 

 درمانم تویی، دیگران بیهوده می‌جویند تسکینم... 💜 
گاهی میشورم گاهی هم خودمو با دستمال پاک میکنم میگم نکنه عفونت بگیرم یا خون کم بیاد 

حتمن خودتو خوب بشور توی این دوران دهانه رحم بازه حتمن بهداشت رعایت کن وگرنه عفونت میگیری

ن خون برای چی کم بیاد؟ 

 درمانم تویی، دیگران بیهوده می‌جویند تسکینم... 💜 
خخخخ بخدا کل بدنم درد میکنه پاهام انگار حس نداره کف پاهام میسوزه درد میکنه اخه بعداز چهار سال پریود ...

بعد چهااااار سااااال چرا انقدر زیاددددددد

 درمانم تویی، دیگران بیهوده می‌جویند تسکینم... 💜 
خخخخ بخدا کل بدنم درد میکنه پاهام انگار حس نداره کف پاهام میسوزه درد میکنه اخه بعداز چهار سال پریود ...

منکه دمنوش خوردم 

جوراب پامه

دور کمرم بسته 

آرومه ارومم

 درمانم تویی، دیگران بیهوده می‌جویند تسکینم... 💜 
بعد چهااااار سااااال چرا انقدر زیاددددددد

اره وقتی دخترم ب دنیا اومد تا پریود میشدم خیلی اذیت میشدم قبلا هم همینطوری بودم سرگیجه بدنم دردمیکرد چی مادرشوهرم گفت قرص بخور ک دیگ نشی منم اونموقع ۱۶سالم بود گفتم حتما یه چی بهتری میدونه ک میگه منم نخوردم بخدا تو این چهار اینقدشکمم پهلوهام پاهام کمرم همه جام درد میکرد ک نگو تا چندماه پیش ب مادرم عمه هام گفتم گفتن خاک تو سرت مگ هرکی بگه خودتو بنداز توچاه باید بندازی اون خواست اگ مریض شدی کسی نبود کارهای خونه انجام بده خواست بچه دار نشی دیگ میدونی مریض نشی چ مشکلاتی تواینده برات پیش میاد چرا ب مانگفتی گفتم چ بدونستم گفتم اون بزرگتربود بلد بود گفتم حتمابهترمیدونست خلاصه تو این دوسه ماه هرچ ب شوهرم میگفتم قرص نمیخورم تاپریود بشم اونم فقیر میترسید میگفت میترسم باردار بشی تا اینکه این ماه طبیعی جلوگیری کردیم و قرص نخوردم الان سه روزه پریود شدم خداروشکر خدا شکرت ک پریود شدم گفتم اینقد اذیت میشم کیست نداشته باشم ولی خدا کمکم کرد🙏🙏🙏🙏💞🌹❤❤

اره وقتی دخترم ب دنیا اومد تا پریود میشدم خیلی اذیت میشدم قبلا هم همینطوری بودم سرگیجه بدنم دردمیکرد ...

وای چ ادمی

خب خداااروشکر ک پریودی شدی راحت شدی دختر 

 درمانم تویی، دیگران بیهوده می‌جویند تسکینم... 💜 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خستم بخدا

mahlin1678 | 52 ثانیه پیش

بعضی کارا

نزن_اشنام | 42 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز