naghmeh30340 مدیر استارتر عضویت: 1386/05/28 تعداد پست: 10603 عنوان کی میدونه 247 بازدید | 5 پست دوستان مدرسهای پسرونه دبستانها لباس فرم دارند یا با هر لباس که دوست دارند میرند فقط اینم بگید مدرسهای بچهاتون دولتیه یا غیر انتفاعی ممنون 1392/11/06 | 00:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
naghmeh30340 مدیر استارتر عضویت: 1386/05/28 تعداد پست: 10603 بابا این سوالم جواب نمیدین یک کلمه ازتون پرسیدم وایییییییییییییییییییییییی
زهره66 عضویت: 1392/06/27 تعداد پست: 1041 من پسر نرارم ولی میدونم یعنی تو اقوام داریم,بله مدارس پسرونه هم دولتی و هم غیر انتفاعی لباس فرم دارن برای دنیا تو شاید فقط یک نفر باشی ولی برای یک نفر شاید اندازه یه دنیا ارزش داشته باشی...
naghmeh30340 مدیر استارتر عضویت: 1386/05/28 تعداد پست: 10603 ممنون همشون دارند یا ممکنه بعضی مدارس نباشه من یک چند تل نظر میخوام که خیالم راحت بشه اگه نباشه تا مغازها حراجه یک سری لباس برای مدرسه سال دیگه پسرم بگیرم