2777
2789
من همه زباله های خشک وجمع میکنم جدا وقتی بهشون میدی کلی خوشحال میشن 

پس همرو میدم به اونا آخه ما خیلی پلاستیک جمع میکنیم هفته ای یه دونه از این دبه بزرگ ها فقط ماست میگیریم‌

👨‍👩‍👦‍👦

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من انقدر ترشی وخیارشور واینا درست میکنم که سطل ماست  کم میارم🤦‍♀️😂

خیارشورام اصلا خوب نمیشه بهم یاد میدی چکار میکنی؟ 

 برای خوشبخت بودنم وجود همسر وفرزندانم کافیست ❤

میتونی توش برنج و حب‌وبات و سبزی خشک بریزی و بچینی تو کابینتت

میتونی اگه بزرگه بالاشو جدا کنی و لبشو برش بدی و تهشو سوراخ کنی و  جای گلدون استفاده کنی

...

خششش خش خش خش                         چیه خب امضا کردم دیگه  آقا ببخشیدا ولی تو کتم نمیره چند سال اینجا عضو باشین ولی تعداد تاپیکاتون صفر باشه،ناقلاها نکنه یه شخصیت دیگه با یه کاربری دیگه و هزارتا تاپیک دارین🤪🤪من اصلا مشکلی ندارم با اینکه کسی تو تاپیکام بگرده و راستش اصلا درک نمیکنم چرا خیلیا مشکل دارن با این موضوع😇
خیارشورام اصلا خوب نمیشه بهم یاد میدی چکار میکنی؟ 

خیار ترجیحا بوته ای باشن نه درختی  با خلال دندون سوراخش کن 

اب جوشیده شده خنک به ازای هرلیوان فرانسوی ۱ پیمانه نمک درحدی که شوریش رو حس کنی 

سیر و فلفل قرمزو شوید و نعنا وپونه خشک شده یا تازه هم اضافه کن لابه لای خیاره ها درش رو محکم ببند روش پلاستیک بکش بذار سه چهار روز بیرون جای خنک وقتی رسیدن بذار یخچال

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز