همه رو گذاشتی شب امتحان اره؟کاری نداره قبلش تمرکز کن بعدش بیا بخون ببین آخه من مفهومی کلا میخونم یاد میگیرم کار خاصیم نکردم اما روشم اینطوریه یه دور همینجوری کل فصل نگاه میکنم بعد میام همینجوری میخونم ولی نه واسه اینکه کامل بلد بشم در حدی که بفهممش کلا تا اینجا میشه یه ربع بعدش شروع میکنم عمیق و مفهومی خوندن و سعی میکنم بفهممش همش متوجه میشم بعدش آخر فصل دوباره یه نگاه دیگه بهش میندازم اینجوری کلا هر فصل یک ساعت و نیم زمان میبره