2777
2789
عنوان

ارتودنسی..

| مشاهده متن کامل بحث + 144 بازدید | 20 پست
عزیزم چند وقته !؟؟؟ راضی هستید!؟؟؟ بعد من شنیدم میگن دهن بو میگیره مدااام باید مسوام بزنید مدام باید ...

بذا اگه تونستم عکس دندونمو برات میفرستم 

مسواک که به نظرم هر ادمی باید روزی ی بارو بزنه. من قبل از اینکه کامپوزیت کنم هم مسواک میزدم داعم و بعدشم هیچ وقت بو و این چیزا احساس. نکردم 

رنگشم هم رنگ باقی دندونامه 

اره قطعا دکتر مهمه ک خوب راهنماییت کنه و کارشو خوب انجام بده من شیراز رفتم اگه شیرازی ادرس بدم بری 

از نظر منم اگه فقط درحد دو سه تا دندونت مشکل داره کامپوزیت بهتر از ارتودنسی هس چون ارتودنسی کل دندونات باید جا به جا شه بخاطر همین چن تا همین جا ب جایی باعث پوسیدگی میشه ب مرور و خیلی هم زمان بره تا بیاد درست بشه هزینه هم خیلی بالاست . حالا باز خودت باید تصمیم بگیری 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درد سرکهداره خب طبیعیه ولی بعدش خیلی خوب میشه می ارزه .... من یه مطلبی خوندم درباره ارتودنسی واست ادرسش می ذارم درباره هر چیز ارتودنسی که بخوای اون نوشته خودت بزن روی لینک و ببین مطلبش باحاله برای سایت دکتر نگار حدادیهhttps://doctorhadadi.com/ارتودنسی-ثابت/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز