بذا اگه تونستم عکس دندونمو برات میفرستم
مسواک که به نظرم هر ادمی باید روزی ی بارو بزنه. من قبل از اینکه کامپوزیت کنم هم مسواک میزدم داعم و بعدشم هیچ وقت بو و این چیزا احساس. نکردم
رنگشم هم رنگ باقی دندونامه
اره قطعا دکتر مهمه ک خوب راهنماییت کنه و کارشو خوب انجام بده من شیراز رفتم اگه شیرازی ادرس بدم بری
از نظر منم اگه فقط درحد دو سه تا دندونت مشکل داره کامپوزیت بهتر از ارتودنسی هس چون ارتودنسی کل دندونات باید جا به جا شه بخاطر همین چن تا همین جا ب جایی باعث پوسیدگی میشه ب مرور و خیلی هم زمان بره تا بیاد درست بشه هزینه هم خیلی بالاست . حالا باز خودت باید تصمیم بگیری