2777
2789
عنوان

ارتودنسی..

144 بازدید | 20 پست

سلام خوبین !؟؟؟

بچها تصمیم دارم بعد عید برم ارتودنسی کنم 

البته فقط فک بالا

میشه کمکم کنید!؟

چند تا سوال داشتم 

هزینش حدووودا چقد میشه!؟

بعد درد سر زیاد داره !؟؟؟ خیلی سخت و مشکل هست و رسیدگی زیادی میخاد!؟؟؟؟

و‌اینکه میدونم برای هر نوع دندون فرق داره و بستگی داره اما حدودا میشه گفت حداقل و حداکثر چقد طول میشه دندون ها مرتب شن و سیم ها برداشته شن!؟

اگه راجب ارتودنسی هرررنوع اطلاعاتی دارید بهم بگید و کمک کنید یه دنیا ممنون میشم 

هزینه اردتونسی تقریبا ۲۰ تومنه بازم شهر به شهر و دکتر با دکتر فرق می‌کنه 

رسیدگی خیلی میخواد 

باید هر ماه بری دکتر معاینه کنه و بطور میانگین دو سال رو دندونات میمونه

اگر بودنمان مرزهای زندگی کسی را وسعت داده،می ارزیم وگرنه که هیچ...

ب نظرم اگه با لمینیت و کامپوزیت کارت راه میوفته این همه هزینه نکن . چون باعث پوسیدگی دندون هم میشه 

من خودم فقط یکی از دندونای بالام مشکل داشت با کامپوزیت خیلی خوب شده 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

معمولا تک‌فک ارتو نمی‌کنن

هزینش هم بستگی داره کجا باشه، هر فکی احتمالا حدود 10 میشه به بالا (البته ارزون‌تر هم میشه پیدا کرد)

اگه بخوای دندونات سالم بمونه رسیدگی نسبتا زیادی می‌خواد ولی دردسر خاصی نداره، یکمی احتمالا درد داری و اذیت میشی ولی در کل عادیه.

زمانش هم ممکنه در حد ۱ سال یا کمتر باشه یا ممکنه به ۳-۴ سال هم برسه ولی معمولا در حد ۲ سال هست.


بعد از اتمام ارتودنسی هم باید یه سری سیم دیگه بذاری تو دهنت 😬 که معمولاً بیشتر از خود ارتودنسی طول می‌کشه 🤦🏻‍♀️

از نظر دیکتاتور مردم دو دسته اند، آنهایی که باید گول بخورند و آنهایی که باید گلوله بخورند.

ب نظرم اگه با لمینیت و کامپوزیت کارت راه میوفته این همه هزینه نکن . چون باعث پوسیدگی دندون هم میشه&n ...

خب من فک بالام دندون هام نامرتب هست با لمینیت یا کامپوزیت خوب میشن!؟؟؟؟

معمولا تک‌فک ارتو نمی‌کنن هزینش هم بستگی داره کجا باشه، هر فکی احتمالا حدود 10 میشه به بالا (البته ...

عه نمیدونستم فک میکردم کلا بعد تایم ارتودنسی دیگ کلا سیم هارو بردارن

خب من فک بالام دندون هام نامرتب هست با لمینیت یا کامپوزیت خوب میشن!؟؟؟؟

عزیزم من که تخصص ندارم راهنمایی کنم ب دکتر نشون بدی بهتره .

من دندونم ردیف نبود با بقیه .عقب تر از بقیه دندونا بود درس شد کامل .

عزیزم من که تخصص ندارم راهنمایی کنم ب دکتر نشون بدی بهتره . من دندونم ردیف نبود با بقیه .عقب تر از ...

اره منم دوتا از دندونام عقب ترن برای همین میخام مرتب شن هذینه اینا گفتی با ارتودنسی چقد فرقشه!؟ و چجوریه اونام مث ارتودنسی سیم کشی میکنن!؟ چجوریه!؟

اره منم دوتا از دندونام عقب ترن برای همین میخام مرتب شن هذینه اینا گفتی با ارتودنسی چقد فرقشه!؟ و چج ...

ن بابا سیم کشی نداره کارِ ی جلسه اس و تمام .... اگه دندونات عقب ترن که اوکی میشه با کامپوزیت. ی لایه سرامیکیه فیکس میکنه رو دندونت با بقیه دندونات ردیف میشه . هزینه هم فک نمیکنم بیشتر ازسه تومن بشه برا دوتا کامپوزیت

عه نمیدونستم فک میکردم کلا بعد تایم ارتودنسی دیگ کلا سیم هارو بردارن

نه چون احتمال داره بعد از برداشتن ارتودنسی دوباره دندونا حرکت کنن و بهم بریزن باید چند سااال ریتینر بذاری 🙁💔

از نظر دیکتاتور مردم دو دسته اند، آنهایی که باید گول بخورند و آنهایی که باید گلوله بخورند.

وقتی سیم کشی نداره چجوری دندون نیاد جلو!؟؟؟ چقد زمان میبره!؟؟؟

دندون که نمیاد جلو عزیزم دندونت سرجای خودشه یه لایه سرامیکی عین دندونت فیکس میکنه رو اون دندونی که عقبه 

اگه اینستا داری یا تو همین گوگل ی سرچ‌کن ببین چ مدلی میشه 


والا من خودم کامپوزیت کردم اصلا هم معلوم نمیشه انگاری دندون خودمه 

دندون که نمیاد جلو عزیزم دندونت سرجای خودشه یه لایه سرامیکی عین دندونت فیکس میکنه رو اون دندونی که ع ...

عزیزم چند وقته !؟؟؟ راضی هستید!؟؟؟ بعد من شنیدم میگن دهن بو میگیره مدااام باید مسوام بزنید مدام باید نخ دندون استفاده کنید میگن زرد میشه و بد میشه 

گفتم ببینم شما انجام دادی چجوریه راسته یا نه 

درکل ارتودنسی بهتره ب نظر شما یا کامپوزیت!؟ و اینکه شما مال کدوم شهری ربطی به دکتر داره !؟؟؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز