2789

فقط خواب قبل از نماز صبح تعبیر داره .

اگه حاجت خیلی سخت داری ۳ روز پشت سر هم صلوات حضرت زهرا( س ) روزی ۵۳۰ تا بدون وقفه بخون بدون اینکه بینش حرف بزنی یا کاری کنی قطعا معجزه میشه برات . برای منم دعا میکنی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


صدقه بده 

دندون افتادن اصلا خوب نیست

به سلامتی و مسائل مهم مربوط میشه

حتما بعد از خواب دندون باید صدقه داد

ایشالا هر دعایی در حقم میکنید صد برابرش به خودتون برگرده💚 / مذهبیم ولی نه اونطور که به فکر مردم بد نشسته باشه سعی میکنم مذهبی واقعی باشم آزارم به کسی نرسه / خوبی کردن💐 به دیگران از همه مهم تره تو هر دین الهی/ ❤ خدایا ❤ همیشه به کمک های تو امیدوارم/ خانم ها منو از دعای خیر خودتون لطفا فراموش نکنید🌸🙏/ 🌺خانم ها لطفا بیاید همدردی کنیم و به هم دلگرمی بدیم هرکسی به نوعی گرفتاری یا مشکلات داره🌺/  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم /// خانم ها لطفا تو تاپیک های دعا کردن و ختم تگم کنید. ممنون. 🌸 درضمن بیشتر تاپیک هام برای دل خودم هست نه خطاب به کاربران.  مرسی.🌺 / خدایا شکرت که چشم بد و شر و دشمن رو ازم دور میکنی، خدایا بابت نعمت ها و خوشی ها شکر❤ خدایا توکلم به خودته ❤/ من یک آدم مذهبی روشنفکرم از معمولی هم معمولی تر هستم نه اینکه خشک مذهبی باشم ولی خب اعتقاد دارم و گاهی وقتها دعا میکنم برای حاجت های خودم و گاهی هم برای حاجت های دیگران / دختر جوون فعلا مجرد هستم اومدم اینجا تا گاهی وقت ها با خانم ها حرف بزنم سرگرم بشم🙃 یا اینکه دعا کنیم در حق همدیگه💚 / بنده ی حقیر و ضعیف خدای قدرتمند و بلندمرتبه هستم
خیلییی خوبه خیر بهت میرسه


رو چه حسابی میگی خیلی خوبه؟ مگه افتادن دندون تعبیرش خیلی بد نبود؟ 


حالا ما الکی بگیم تعبیرش خوبه استارتر نره صدقه بده تو زنگیش احتیاط نکنه دلمون خوش میشه؟

ایشالا هر دعایی در حقم میکنید صد برابرش به خودتون برگرده💚 / مذهبیم ولی نه اونطور که به فکر مردم بد نشسته باشه سعی میکنم مذهبی واقعی باشم آزارم به کسی نرسه / خوبی کردن💐 به دیگران از همه مهم تره تو هر دین الهی/ ❤ خدایا ❤ همیشه به کمک های تو امیدوارم/ خانم ها منو از دعای خیر خودتون لطفا فراموش نکنید🌸🙏/ 🌺خانم ها لطفا بیاید همدردی کنیم و به هم دلگرمی بدیم هرکسی به نوعی گرفتاری یا مشکلات داره🌺/  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم /// خانم ها لطفا تو تاپیک های دعا کردن و ختم تگم کنید. ممنون. 🌸 درضمن بیشتر تاپیک هام برای دل خودم هست نه خطاب به کاربران.  مرسی.🌺 / خدایا شکرت که چشم بد و شر و دشمن رو ازم دور میکنی، خدایا بابت نعمت ها و خوشی ها شکر❤ خدایا توکلم به خودته ❤/ من یک آدم مذهبی روشنفکرم از معمولی هم معمولی تر هستم نه اینکه خشک مذهبی باشم ولی خب اعتقاد دارم و گاهی وقتها دعا میکنم برای حاجت های خودم و گاهی هم برای حاجت های دیگران / دختر جوون فعلا مجرد هستم اومدم اینجا تا گاهی وقت ها با خانم ها حرف بزنم سرگرم بشم🙃 یا اینکه دعا کنیم در حق همدیگه💚 / بنده ی حقیر و ضعیف خدای قدرتمند و بلندمرتبه هستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز