2789

ماگ کافی

واستا ببینم کوش کوش کوش👀 کجا دررفت وووش ووش ووش🤤 چقد ناز بود موش موش موش🤤😲🤩 همه کارا از دم تاپ ناچ😝تاپ ناچ😝 پاره کردم قاچ قاچ قاچ قاچ😂 فردا رو بیخیال تا هست امروز🌺 به هرحال هرسال برگا رنگ میگیرن ی چند ماه سبز🌿آخر با زرد میمیرن🍂تابستون رفت سرما تنمو افتاده کرد❄ توی خماری و صبر عین معتاد کرک🤤 ولی زیر گریه پاییز خیس نمیشیم🌦زمستونم سوییس نریم میریم پیست دیزین🛹 بهارم که هوا ابر فقط بوی خوب داره☁️که داره به ما میگه تابستون توراهه🏝 زندگی میکنیم امروزو انگا فردایی نیست🌙💃نمیخوام برم زوده😃این داستانمونه🌙با تو داغونم خوبه😍🌙💎

لیوان کافی میکس

لایکم نکن اذیت میشم نمیبخشمتاااا 😒منم خیلی دوست داشتم سلامتی داشته باشم  خونه عیان بشینم ماشین عیانی سوار شم ارامش داشته باشم که هیچ کدومو ندارم به کسیم میگی از نظر خیلیا جوابش حمکتی و امتحانه  هست،متنفرم از این نتیجه گیری حکمتی هست...یعنی یکی اینو میگه میسوزممممم،الانم خیلی دوست دارم زودتر بمیرم لااقل اینو واسم زیادی نبین زودتر تموم کن💔 عدالت خدا کجاست💔تا حالا دلت برا کسی سوخته؟من برای خودم میسوزه💔 متنفرم از دنیاییکه همه بدبختیا رو سر من اوار شده

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ماگ

آرزو کـن. . . . گـوش های خــدا پــر از آرزوست. . . . و دســت هایش پــر از مـعجـــزه. . . . شایـد بـزرگتـــرین آرزوی تـو... «کـوچـکتـرین معجـــزه ی خــدا» باشـد . . . بعد از کلی سختی خدای مهربونم معجزه اشو گذاشت تو دلم ، برا سلامتیش دعا کنید مهربونا💞 خدای مهربونم دامن همه ی منتظرها رو سبز کن ، الهی آمین 💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پریودی

افریده_اتش | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792