2777
2789
عنوان

ازمایش

| مشاهده متن کامل بحث + 250 بازدید | 37 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه باردار نیستی  قرص اورژانسی هورمونتو میریزه بهم مال اونه

واااای دختر در حد سکته رفتم 

باردار باشم بیچاره میشم اصلا خانواده ی خودم و همسرم قبول نمیکنن و بد میدونن

واااای دختر در حد سکته رفتم  باردار باشم بیچاره میشم اصلا خانواده ی خودم و همسرم قبول نمیکنن و ...

من از وقتی ک رفتم تو اقدام ارزو میکنن کاش نا خواسته باردار میشدم تو نامزدی😭😭😭انقدر ک استرس دارم و دق میخورم

جوش شیرین بریز تو لیوان ادرار کن روش اگ کف کرد و مثل دلستر شد مثبت اما اگ اصلا عکس العمل نشون نداد و ...

ونوس این ازمایش جوش شیرین رو کسی که باردار نبوده هم انجام داده؟

کفش موند؟ چند روز از موعدت گذشته؟

به موعدم هنوز نرسیده و 7 روزه لک بینی دارم و روز دوم و سومم مثل روز پنجم پریود عادیم بودم حتی چندتا لخته ی کوچیک هم دیدم

اگر 28 روز حساب کنم 26 موعد پریودمه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز