2777
2789
عنوان

میشه بیایین

| مشاهده متن کامل بحث + 192 بازدید | 35 پست

 واقعا راهکاری ندارم فقط سه چهارسال جنگیدم تا شوهرم اینی شد که هست خیلی سختی کشیدم تا عوض شد میدونی اینکه هرشب با ناراحتی بخوابی یعنی چی؟تنها چیزی که میتونم بهت بگم قوی باش عزیزم بخاطر بچت که چشم وامیدش تویی ان شاالله خدا درای رحمتشو به روت بازکنه ومشکلت حل بشه ان شاالله

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه برا شوهر من زندگی اهمیتی نداره به‌خاطر بچه مونده وگرنه هر لحظه ممکنه منو بندازه بیرون از خونه

برید یه سرکتاب باز کنیدبدنیست

گفتم غم تو دارم گفتا گمشو کثافت گفتم که مال من شو گفتا با این قیافت؟_گفتم زمهرورزان رسم وفا بیاموز_گفتا وفا رو ول کن چنده حقوق پایه ت؟!_گفتم که پول ندارم اما پر از شعورم گفتا شعور نداری بی پول بی نزاکت _گفتم مگر چه کردم گفتا که خواستگاری _گفتم مگر که جرم است گفتا بی مایه اری!
ان شاالله که چیزی نیست پناه برخدا نگران نباش بازم چندتا دکتر خوب برو واسه اطمینان بیشترت

بخدا یه لحظه آروم ندارم خیلی اذیتم هرشب با استرس میخوابم انگار دارم میترکم هیچی مطابق میلم پیش نرفت نمی‌دونم غصه ی چی روبخورم خیلی مشکلات دارم عزیزم شوهرم هم به فکر خودشه اگه از این شدت غصه فردا چیزیم بشه مطمنم هیچ کمکی نمیکنه بهم 

بخدا یه لحظه آروم ندارم خیلی اذیتم هرشب با استرس میخوابم انگار دارم میترکم هیچی مطابق میلم پیش نرفت ...

الهی عزیزم خیلی ناراحت شدم خداکمکت کنه ان شاالله.هرروز سوره طلاق رو بخون به نیت ترمیم رابطتون واقعا معجزه میکنه.اینکه هیچی مطابق میلت پیش نمیره یعنی انرژی منفی زیادی تو خونتون هست تمام گوشه های خونتو نمک بپاش بعد یکهفته جاروشون کن انرژی های بد خونتونو از بین میبره هرروز اسفندونمک دودکن عود روشن کن.میدونم سخته گلم میدونم کم آوردی چشم امید یه زن به محبت شوهرشه که همسرت دریغش میکنه .ولی تو یه مادری سعی کن بخاطر سلامت جسمانی خودت وبخاطر بچه گلت کمتر خودتو ناراحت کنی

سرکتاب چیه؟چه کسی این کارو انجام میده

اسم کوچیک ک صدات میکنن و اسم مادرتو بگو بگم برات باز کنه یه بنده خدا

گفتم غم تو دارم گفتا گمشو کثافت گفتم که مال من شو گفتا با این قیافت؟_گفتم زمهرورزان رسم وفا بیاموز_گفتا وفا رو ول کن چنده حقوق پایه ت؟!_گفتم که پول ندارم اما پر از شعورم گفتا شعور نداری بی پول بی نزاکت _گفتم مگر چه کردم گفتا که خواستگاری _گفتم مگر که جرم است گفتا بی مایه اری!
سرکتاب چیه؟چه کسی این کارو انجام میده

گاهی یه آدمای حسودی که تحمل ندارن خوشبختی بقیه رو ببینن میرن پیش رمال ودعا مینویسن که بین دوتا آدمو بهم بریزن یا اینکه مشکلات وارد زندگیش بشه.دوستمون راست میگه سرکتاب بازکن پیش یه آدم مطمئن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز