سلام دوستان من شوهرم واریکوسل گرید سه داره امروز دو روزه که عمل کرده وقتی از نظر جسمی خوب شد میخوا اقدام کنیم برای بارداری من میخوام بچم پسر بشه چیکار کنم ؟
اینجا هیچکس جواب سوال بارداریونمیده همه دنبال خاله زنک بازین من خودم از صبح دوتا تاپیک زدم دریغ ازیک جواب موقع تخمک گذاری اقدام داشته باشید و گرمیجات بخورید ولی به نظرم خودتودرگیر دختر پسر نکن اول بگوخدابهت یک بچه بده سالم و صالح حالا هر چی خودش داد
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.