بعضیا با زبونی ک دارن ی جوری رفتار میکنن ک دهنت بسته شه نتونی اعتراض کنی
تا صبح میخاستم برم سر و صدا کتم چرا اینقدر معطلم کردین بعد اقا پشت تلفن ی جوری حرف میزنه اصلا یادم رفت برا چیزنگ زدم ته اش گف نگران نباش من همه تایم هام پر باشه همون تاریخ قبلی برای شما تایم میذارم شما با بقیه فرق داری قشنگ خرم کرد دهنم بسته شد ته اش حرف خودشون شد اینقدر از دست خودم عصبیم چرا خر شدم